آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کنایه معاون وزیر ورزش به گشت ارشاد و برخورد سخت با جوانان

طعنه سینا کلهر معاون امور جوانان وزارت ورزش به برپایی مجدد گشت‌های ارشاد و برخورد بخاطر حجاب سینا کلهر معاون جوانان وزیر ورزش نوشت: ‏ای…

پیکر مطهر شهید قاسم سلیمانی وارد اهواز شد



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی, قاسم سلیمانی
پیکر پاک و مطهر شهید سپهبد قاسم سلیمانی و چهار نفر از همرزمانش ساعتی پیش وارد اهواز، مرکز استان خوزستان شد. 

پیکرهای مطهر شهید قاسم سلیمانی و همرزمانش که توسط نیروهای آمریکایی به شهادت رسیدند، حدود ساعت پنج بامداد از طریق فرودگاه اهواز برای تشییع  وارد خوزستان شدند.

 

جمعی از نیروهای نظامی و انتظامی، خانواده های معزز شهدا، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز، استاندار و تعدادی از مسؤولان استان خوزستان در مراسم استقبال از این شهدای گرانقدر حضور داشتند.

 

مرم مؤمن و انقلابی استان خوزستان که در مسیر حرکت پیکر مطهر شهید سلیمانی قرار داشتند، از شب گذشته تا صبح بر سر و سینه می زدند و برای آن شهید گرانقدر اشک ماتم ریختند.

 

شهید قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس معاون گروه الحشد الشعبی عراق و ۱۰ نفر دیگر از همراهانشان که روز جمعه توسط آمریکاییها در نزدیکی فرودگاه بغداد به شهادت رسیده بودند روز گذشته در نجف، کربلا، بغداد، کاظمین تشییع شدند.

 

قرار است امروز (یکشنبه) شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی و همراهانش در اهواز و مشهد تشییع شود و شب هنگام، پیکرهای مطهر به تهران منتقل تا فردا دوشنبه در تهران و قم نیز تشییع و در نهایت، پیکر سردار دلها روز سه‌شنبه در کرمان آرام گیرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------