آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

علیرضابیگی: گوشت کیلویی ۷۰۰ هزار تومان قابل انکار است؟ /دولت اشکالات را نمی پذیرد چون توانایی اصلاح ندارد

احمد علیرضابیگی گفت: «دولت باید از همه ظرفیت‌ها و امکانات خودش استفاده کند تا وقتی انتقاداتی صورت می‌گیرد، آن را حل کند و کارنامه موفقی از…

نماینده مجلس : انتظار داشتیم وام معیشتی به صورت بلاعوض باشد/ هفته آینده مشخص می‌شود چقدر در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی موفق عمل کردیم



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی ,   نماینده مجلس
نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس دهم گفت: گرچه این یک‌ میلیون تومان، کمک معیشتی به صورت وام است و از مردم پس گرفته می‌شود اما برای بسیاری از خانواده‌ها غنیمت است؛ در کل انتظار می‌رفت که این تسهیلات به صورت بلاعوض در اختیار مردم قرار می‌گرفت. 

شهاب‌الدین بی‌مقدار، نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس دهم در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص مبتلایان به ویروس کرونا در حوزه انتخابیه خود، اظهار کرد: رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی از شمار مبتلایان اطلاعاتی به ما نمی‌دهند. آمار را از صدا و سیما دنبال می‌کنیم اما جزئیات در اختیار ما قرار نمی‌گیرد.

 

وی افزود: براساس شواهد میدانی و با توجه به اینکه تعداد تستی که در کشور انجام می‌شود کم ‌است، شناسایی هم به همین میزان کم است یعنی بسیاری از افرادی که به این بیماری دچار شده‌اند، از دیگران مخفی می‌کنند.

 

وی ادامه داد: متاسفانه برخی از افراد پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت نمی‌کنند که هفته آینده مشخص می‌شود در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تا چه حد موفق عمل کرده‌ایم.

 

این سیاستمدار اصلاح طلب درباره کمک معیشتی دولت نیز گفت: در سایر کشورها بدون هیچ گونه توضیح و شعار اضافه‌ای، دو هزار دلار به شهروندان پرداخت شده در حالی که در کشور ما یک میلیون تومان وام را چنان در بوق و کرنا کرده‌اند که هر زمانی تلویزیون را روشن می‌کنیم مسئولان در حال ارائه توضیحات درباره این وام هستند. 

 

بی‌مقدار ادامه داد: گرچه این یک‌ میلیون به صورت وام است و از مردم پس گرفته می‌شود اما برای بسیاری از خانواده‌ها غنیمت است؛ در کل انتظار می‌رفت که این تسهیلات به صورت بلاعوض در اختیار مردم قرار می‌گرفت.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------