آخرین اخبار سیاسی

کاظم صدیقی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

حذف کاظم صدیقی از سخنرانان شب قدر دانشگاه امام صادق

کاظم صدیقی از سخنرانان شب قدر دانشگاه امام صادق (ع) حذف شد. به گزارش هم‌میهن، دانشگاه امام صادق به دلیل حجم بالای اعتراضات برای حضور کاظم…

دیوان عالی کشور حکم اعدام تمجیدی و رجبی را تأیید کرد/ تقاضای اعاده دادرسی می‌دهیم



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی ,سعید تمجیدی و محمد رجبی
وکیل مدافع سعید تمجیدی و محمد رجبی از تأیید حکم اعدام موکلانش توسط دیوان عالی کشور خبر داد و گفت: با توجه به اینکه پرونده به اجرای احکام ارسال می‌شود، امیدواریم‌ بتوانیم‌ پرونده‌ را مطالعه کنیم و قطعاً تقاضای اعاده دادرسی خواهیم کرد و امیدواریم بتوانیم این حکم را در دیوان عالی نقض کنیم. 

مصطفی نیلی، وکیل مدافع سعید تمجیدی و محمد رجبی در گفت‌و‌گو با ایلنا، در خصوص آخرین اخبار از پرونده‌های موکلان خود، اظهار کرد: متأسفانه حکم اعدام موکلان من توسط دیوان عالی کشور، تأیید و به وکلا ابلاغ شده است.

 

وی با بیان اینکه پرونده به اجرای احکام رفته است، گفت: یکی از وکلای تسخیری آقای تمجیدی و آقای مرادی نسبت به رأی شعبه ۱۵ فرجام‌خواهی کرده بودند و پرونده به دیوان عالی کشور ارسال شد و در دیوان رسیدگی شد.

 

نیلی ادامه داد: یک نفر از سه قاضی نظر مخالف با ابرام ‌حکم داشته و مستدل و مستند نظر خود را بیان کرده اما چون دو قاضی دیگر نظر به تأیید حکم داشته‌اند، حکم تأیید و ابرام شده است.

 

وکیل مدافع سعید تمجیدی و محمد رجبی بیان کرد: ما تاکنون اجازه ورود به پرونده را نداشته‌ایم؛ با توجه به اینکه پرونده به اجرای احکام ارسال می‌شود، امیدواریم‌ بتوانیم‌ پرونده‌ را مطالعه کنیم و قطعاً تقاضای اعاده دادرسی خواهیم کرد و امیدواریم بتوانیم این حکم را در دیوان عالی نقض کنیم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------