آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کنایه دولتمردان روحانی به فعال شدن مجدد گشت ارشاد

«گسترش اسلام با زور و شمشیر نیز تا آنجا که من اطلاع دارم، سیره رسول گرامی اسلام و امیر ما علی علیه السلام نبود. در اجرای احکام الهی نیز جز…

نامه عجیب نماینده مجلس به شرکت دخانیات؛ به مشاور من حقوق ۱۰ میلیونی بدهید!



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی ,رمضانعلی سنگدوینی
رمضانعلی سنگدوینی نماینده گرگان و آق قلا در مجلس طی نامه‌ای به مدیرعامل دخانیات ایران، خواستار حقوق و مزایای بالای ۱۰ میلیون تومان برای مشاور خود از جیب ملت شده است. 

در این نامه؛ مهندس سنگدوینی برای مشاور خود که از شرکت دخانیات گلستان مامور به خدمت در دفتر وی شده است درخواست ۱۷۰ ساعت اضافه کاری و ۵ روز ماموریت در ماه داشته است که مجموع پرداختی به این فرد بالغ بر ۱۰ میلیون تومان می شود.

 

شنیده‌ها حاکی است؛ مدیرعامل شرکت دخانیات ایران، درخواست سنگدوینی مبنی بر محاسبه ۱۷۰ ساعت اضافه کاری و ۵ روز ماموریت در ماه برای مشاورش را نپذیرفته است.

 

با توجه به اینکه مجلس شورای اسلامی برای اعضای دفتر نمایندگان، بودجه هنگفت ماهیانه در نظر گرفته است؛ باید مشخص شود آن بودجه در چه مسیری خرج می شود.

  

به نظر می رسد؛ عصبانیت و علت درخواست تحقیق و تفحص سنگدوینی از شرکت دخانیات ایران، دست رد مدیرعامل این شرکت به گزینه پر حاشیه نماینده برای مدیرکلی دخانیات گلستان و مخالفت با پرداخت‌های غیرقانونی به مشاور وی از بودجه دخانیات باشد.

 

 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی ,رمضانعلی سنگدوینی

 

ایلنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------