آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

سردار نقدی: ۱۷ میلیارد دلار در منطقه هزینه کرده‌ایم



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی ,سردار نقدی
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه حتما انتقام سردار سلیمانی گرفته خواهد شد گفت: حداقل آن این است که آمریکا باید از منطقه برود و می‌رود و امروز مجاهدان منطقه خود را آماده کرده‌اند.

 سردار «محمدرضا نقدی» گفت: با نیم نگاهی به تاریخ حادثه ترور سردار سلیمانی و شرایط منطقه در آن زمان در می‌یابیم که آمریکایی‌ها برنامه گسترده‌ای را پس از شکست‌های سیاسی خود در تحکیم موقعیت تروریست‌های داعش دنبال می‌کردند تا کشور‌های منطقه را درگیر زنجیره‌ای از درگیری‌ها و بحران‌های داخلی همچون فشار اقتصادی و تحریم کنند.

 

آمریکایی‌ها در راه رسیدن به اهداف خود در منطقه، عده‌ای را در عراق تربیت و آموزش داده بودند تا در مسیر شرایط لیبرال دموکرات در عراق و لبنان گام برداشته و حاضر شوند، آن‌ها با شدت بخشیدن به بحران‌های اقتصادی در منطقه به عنوان اعتراض به دولت‌های مخالف آمریکا، گروه آموزش دیده لیبرال دموکرات خود را به صحنه آوردند و اوضاع کشور‌های منطقه را ناپایدار کردند، اما در این میان کسی که می‌توانست چنین شرایطی را با یک حرکت دیپلماسی جهادی بر هم بزند و شکست بدهد شخصیت ممتاز سردار سلیمانی بود، زیرا او با تمام جریان‌های بزرگ سیاسی در کشور‌های منطقه ارتباط عمیق و وسیعی داشت و آن‌ها نیز اعتماد بالایی به او داشتند.

 

 وی با بیان اینکه ملت‌های منطقه علاقمند به جمهوری اسلامی ایران هستند و برای مقابله با دشمنان نیازمند ساماندهی پیچیده و زمان بر برای تعامل با آن‌ها نیستیم خاطر نشان کرد: همان مردمی که در ظاهر از ما دور بودند و عقبه ارتش بعث عراق را در زمان جنگ تحمیلی تشکیل می‌دادند به ما نزدیک‌تر از آمریکایی‌ها هستند.

 

 معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه سردار سلیمانی مردم را به خوبی می‌شناخت و می‌دانست که می‌توان روی آن‌ها حساب باز کرد بیان داشت: او آن‌ها را به میدان آورد و از همه ناتوانی‌ها یک توانایی بزرگ ساخت که توانست رژیم آمریکا را در منطقه شکست بدهد، همبستگی جوانان منطقه در سوریه و عراق از لبنان، افغانستان، پاکستان و یمن، شوق بالای مردم منطقه را برای جهاد نشان می‌دهد و الان اراده، عشق و شور مردم منطقه برای نابودی صهیونیست‌ها در اوج خود قرار دارد.

 

سردار نقدی  در بخش دیگری از اظهاراتش در خصوص حضور جمهوری اسلامی ایران در جبهه سوریه گفت: همه طیف‌های سیاسی کشور مخالف حضور ما برای مقابله با داعش بودند و اگر فرمایشات رهبری را گوش نمی‌کردیم و وارد نمی‌شدیم اکنون در همسایگی ما کشوری تشکیل شده بود که یک طرف آن به مدیترانه و طرف دیگر آن خلیج فارس بود که نفت عظیم عراق و پشتوانه کشور‌های غربی را در اختیار قرار داشت و همسایه صهیونیست‌ها بود.

 

وی با تاکید بر اینکه آمریکا برای نجات صهیونیست و اهداف استکباری خود داعش را ایجاد کرد، یادآور شد: آن‌ها در ۳۰ سال گذشته ۷ هزار میلیارد دلار در منطقه هزینه کردند در حالی که جمهوری اسلامی ایران در این مدت ۱۷ میلیارد دلار برای همه فعالیت هایش از جمله دیپلماسی، کار فرهنگی و دفاعی در منطقه هزینه کرده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------