آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

زیباکلام: قطعا رئیسی برنده انتخابات است/ مردم نمی‌خواهند در انتخابات شرکت کنند



صادق زیباکلام ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی
صادق زیباکلام گفت: من معتقد هستم ریاست جمهوری آقای لاریجانی برای نظام خیلی بهتر از ریاست جمهوری آقای رییسی است. 

  به گزارش خبرآنلاین، صادق زیباکلام، فعال سیاسی اصلاح طلب در نشست انتخاباتی در کلاب‌هاوس خبرآنلاین گفت: من پیروزی اصولگرایان را قطعی می‌دانم، یک طنزی بود که اگر مردم در انتخابات شرکت نکنند اصولگرایان پیروز می‌شوند، این یک واقعیت تلخ است. چون مردم ظاهرا نمی‌خواهند در انتخابات شرکت کنند، اصولگرایان پیروز می‌شود.

 

وی گفت: من معتقدم که قطعا آقای رییسی پیروزی این انتخابات می‌شوند، ایشان یقینا سبک و سنگین کردند و بررسی‌هایشان نشان داده است که شانسشان برای پیروزی بسیار بالاست. ایشان قطعا به این نتیجه رسیدند که پیروز می‌شوند و این اتفاق برایشان یک اعتبار است. 

 

زیباکلام تاکید کرد: من پیروز این انتخابات را آقای رئیسی می‌دانم. به این خاطر تعجب کردم که آقای دکتر لاریجانی ثبت نام کردند، چون با حضور آقای رئیسی هیچ شانسی برای دیگر کاندیداها وجود ندارد. 

 

این تحلیلگر سیاسی گفت: در مورد اصلاح‌طلبان، ثبت‌نام آقای تاج زاده یک موجی در بدنه اجتماعیشان به وجود آورد. یک اقلیتی در کلاب‌هاوس می‌گفتند که با تایید صلاحیت آقای تاجزاده ممکن است در انتخابات شرکت کنند. در روم تشکیل شده با حضور آقای تاجزاده از ایشان سوال شد که در صورت رد صلاحیت، از فرد دیگری حمایت می‌کنید یا نه، آقای تاجزاده پاسخ قطعی به این سوال ندادند. 

 

وی گفت: پرونده اصلاح طلبان بسته شده و آن‌ها وقتشان را تلف می‌کنند. کسی به این گروه رای نخواهد داد و رقابت در اردوگاه اصولگرایان باقی می‌ماند. برخلاف نظر آقای گودزی من خیلی به این جریان‌های عدالتخواهی باور ندارم، این جریان‌ها پوپولیستی هستند و کسی را سمت صندوق جذب نمی‌کند.

 

زیباکلام گفت: با بودن یک اقتصاد فاسد دولتی چگونه می‌توان از عدالتخواهی صحبت کرد؟ عدالتخواهی بدون اصلاح ساختار سیاسی وجود ندارد.

 

وی گفت: من معتقد هستم ریاست جمهوری آقای لاریجانی برای نظام خیلی بهتر از ریاست جمهوری آقای رییسی است. من خیلی شانس زیادی برای آقای لاریجانی نمی‌بینم، آقای قالیباف هوشیار بودند که با حضور آقای رئیسی در انتخابات شرکت نکنند.

 

این چهره سیاسی تاکید کرد: دلم می‌خواست که از آقای لاریجانی می‌پرسیدم به چه امیدی در انتخابات شرکت کردند؟ پیروزی آقای رییسی را در رقابت با آقای لاریجانی که اصلی‌ترین رقیبشان است یک جورهایی قطعی می‌بینم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------