آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

محسن هاشمی: فساد سیستماتیک عموماً از تاثیرات تصمیمات حاکمیتی آغاز می‌شود

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران می‌گوید: فساد اداری عمدتاً از قوانین و آیین‌نامه‌ها و بخشنامه‌های موجود در کشور و تناقض‌های…

ابهام در آینده سیاسی حسن روحانی



حسن روحانی ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

 

حدود یک هفته از پایان ریاست جمهوری حسن روحانی‌ می‌گذرد، ولی هیچ خبری مبنی بر انتقال ایشان به مجمع نیست. پیش از این هم برخی با توجه به اتفاقات روزهای آخر دولت پیش‌بینی کرده بودند که احتمالا روحانی به سرنوشت افرادی دچار‌ می‌شود که بعد از اتمام مسئولیت‌شان به انزوا رانده‌ می‌شوند. حالا با عدم صدور حکم عضویت روحانی در مجمع تشخیص تا این زمان، این گمانه برای روحانی تقویت شده است.

 

بهترین حالت برای او ریاست مجمع تشخیص است، ولی با تاخیر شکل گرفته در صدور حکم برای ایشان این امر فعلاً بعید به نظر‌ می‌رسد. حالت دوم این است که حسن روحانی به کارهای حزبی بپردازد، یعنی با تشکیل یک حزب مستقل، در مقام رهبر حزب به تلاش در جهت تداوم اهداف سیاسی خودش بکوشد و در مقاطع حساس کشور همچون انتخابات یا اتفاقات پیش بینی نشده موثر واقع شود.

 

احتمال سومی هم برای آقای روحانی متصور هست و آن هم نزدیک‌تر شدن به اصلاح‌طلبان که البته این مورد به اقبال اصلاح‌طلبان از او هم وابسته است. درست است که محبوبیت آقای روحانی بین مردم از ابتدای ریاست جمهوری تا پایان آن روند نزولی شدیدی داشت، اما برخی معتقدند که قضاوت درباره او به عملکرد دولت جدید هم وابسته است. مردم مقایسه‌ می‌کنند و نتیجه این قیاس در آینده شیخ حسن روحانی بسیار موثر است.

  

همدلی  

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------