آخرین اخبار سیاسی

محمود مهرابی ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

محمود مهرابی به اعدام محکوم شد / قوه قضائیه: قابل فرجام‌خواهی است

رسانه های رسمی اعلام کرده اند که فردی به نام محمود مهرابی به دلیل فعالیت در فضای مجازی به اعدام محکوم شده است، اما این فرد دارای عناوین…

طرح سوال از وزیر راه درباره آزادراه تهران-شمال



اخبار,اخبارسیاسی,طرح سوال از وزیر


 اخبار سیاسی - طرح سوال از وزیر راه درباره آزادراه تهران-شمال

پروژه آزادراه تهران ـ شمال جزو اولویت‌های ما محسوب می‌شود اما تا این لحظه اتفاق خاصی درباره پیشرفت این پروژه صورت نگرفت.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح سئوال از وزیر راه و شهرسازی درباره دلیل بلاتکلیفی قطعات پروژه آزادراه تهران ـ شمال به‌زودی مطرح می‌شود.

قاسم احمدی لاشکی در گفت‌وگو با فارس در ساری، با اشاره به اینکه پروژه آزادراه تهران ـ شمال جزو اولویت‌های ما محسوب می‌شود، گفت: تا این لحظه اتفاق خاصی درباره پیشرفت این پروژه صورت نگرفت.

وی با اعلام اینکه قطعه دو و سه آزاد راه تهران ـ شمال همچنان در بلاتکلیفی به سر می‌برد، اظهار داشت: عملیات اجرای قطعه یک این آزادراه نیز به کندی پیش می‌رود.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طرح سئوال از وزیر راه و شهرسازی به همراه سایر نمایندگان درباره دلیل بلاتکلیفی قطعات دو و سه پروژه آزادراه تهران ـ شمال تحویل هیئت رئیسه شد، گفت: الان سئوال در کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در حال بررسی است و به زودی مطرح می‌شود.

احمدی تصریح کرد: در صورتی‌که جواب مساعد عملی اعلام شود و اقدام عملی دیده شود ما قانع می‌شویم در غیر اینصورت به صحن علنی مجلس می‌آید.

وی خاطرنشان کرد: آزاد راه تهران ـ شمال پروژه ملی است و 202 نفر از نمایندگان مجلس این درخواست را امضا کردند.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه پروژه آزادراه تهران ـ شمال برای کل کشور است، افزود: امیدواریم با توجه به اهمیت آن عملیات قطعات دو و سه این آزادراه اجرا شود تا بتوانیم مشکل چندین ساله مازندران را برطرف کنیم.
اخبار سیاسی - فارس

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------