آخرین اخبار سیاسی

شرکای پشت پرده بابک زنجانی ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

شرکای پشت پرده بابک زنجانی چه کسانی بودند؟ /چرا پرونده اختلاس او شفاف سازی نمی شود؟

دبیرکل مجمع ایثارگران درباره حکم عفو یکی از محکومان مالی و نجات وی از اعدام گفت: به نظر نمی‌رسد که هیچ انسان نوع‌دوستی از اعدام نشدن افراد…

برخی دوست ندارند مذاکرات به نتیجه برسد



اخبار,اخبار سیاست خارجی,برنامه هسته ای ایران


 اخبار سیاسی - برخی دوست ندارند مذاکرات به نتیجه برسد

نماینده مردم تبریز آذر شهر و اسکو در مجلس درباره مذاکرات هسته ای اخیر گفت: برخی ها در داخل کشور دوست ندارند مذاکرات هسته ای به نتیجه مشخصی برسد.

مسعود پزشکیان در گفت و گو با خانه ملت درباره مذاکرات اخیر هسته ای ایران با گروه 1+5 گفت: بهتر بود مذاکرات هسته در این دور به توافق جامع منتهی می شد به دلیل اینکه طولانی شدن مذاکرات به فرسایشی شدن موضوع منتهی می شود.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذر شهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با وجود اینکه طولانی شدن مذاکرات از لحاظ اقتصادی مطلوب نیست اما در مجموع تصمیم به تمدید چهار ماهه توافقنامه قبلی هسته ای و آزاد شدن مقداری دیگر ازدارایی های کشور قابل قبول است.

این نماینده مردم در مجلس نهم تصریح کرد: تیم مذاکرات کننده هسته ای با حفظ خطوط قرمز نظام جمهوری اسلامی به نحویی با گروه 5+1 مذاکره کرده که آنها را وادار کرده است که از تحریم های بیشتر ایران خودداری کنند بنابراین باید از تلاش های اعضای تیم مذاکرکننده هسته ای قدردانی کرد.

پزشکیان گفت: باید پذیرفت برخی ها در داخل کشور دوست ندارند مذاکرات هسته ای به نتیجه مشخصی برسد واین موضوع را به نوعی بطور شفاف هم اعلام کرده اند.

عضو کمیسیون بهداشت و درانت مجلس یادآور شد: در دنیای زندگی می کنیم که دارای چارچوب مشخصی است بنابراین باید سعی کرد در آن چارچوب کار کرد.
 اخبار سیاسی - خانه ملت

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------