آخرین اخبار سیاسی

جعفرزاده,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

جعفرزاده: نفت را به‌ قیمتی می‌فروشیم که انگار مال‌دزدی را به حراج گذاشته ایم/وقتی روسیه تا ۶۰ دلار معاف است ما چطور می توانیم زیر این قیمت بفروشیم؟

جعفرزاده ایمن‌آبادی از قیمت پایین فروش نفت ایران انتقاد کرد و گفت: وقتی روسیه تا ۶۰ دلار معاف است، ما چگونه می‌توانیم زیر قیمت ۶۰ دلار او…

مهدی هاشمی مجموعا به 15 سال حبس ، ردمال ، جزای نقدی و انفصال محکوم شد



اخبار,اخبارسیاسی, مهدی هاشمی

جلسات رسيدگي به پرونده اين فرد در شعبه 28 دادگاه انقلاب بيش از 28 جلسه به طول انجاميد اما سرانجام آخرين روز هفته گذشته اخباري مبني بر صدور حكم به گوش رسيد.

روزنامه ابرار نوشت  : 

مهدی هاشمی مجموعا به 15 سال حبس ، ردمال ، جزای نقدی و انفصال محکوم شد .

جزئيات حكم صادر شده در پرونده بين‌المللي آقازاده جنجالي م. هـ شامل 7، 5 و 3 سال حبس و جزاي نقدي و انفصال مشخص شد. «م.ه» مجموعاظ به 15 سال حبس، رد مال، جزاي نقدي و انفصال محكوم شد به گزارش فارس سرانجام رسيدگي به پرونده بين‌المللي آقازاده جنجالي به نقطه پايان رسيد. رسيدگي به پرونده اين فرد از نيمه مرداد امسال در شعبه 28 دادگاه انقلاب تهران و به رياست قاضي مقيسه آغاز شد.

 

جلسات رسيدگي به پرونده اين فرد در شعبه 28 دادگاه انقلاب بيش از 28 جلسه به طول انجاميد اما سرانجام آخرين روز هفته گذشته اخباري مبني بر صدور حكم به گوش رسيد. براساس شنيده‌ها م.ه آقازاده جنجالي به واسطه سه اتهام در پرونده‌اش مجموعاظ به 15 سال حبس محكوم شد. وي به واسطه يكي از مواد قانوني به 7 سال حبس، جزاي نقدي، انفصال محكوم شده است همچنين اين فرد به واسطه يكي ديگر از مواد همين قانون، به 5 سال حبس محكوم شده است. اين در حالي است كه نامبرده به واسطه يكي از مواد قانون مجازات اسلامي به 3 سال حبس محكوم شده است.

 

محسني اژه‌اي با بيان اينكه حكم صادره هنوز قطعي نشده است و براي بيان جزئيات آن معذوريت قانوني دارم، گفت: در رابطه با يك بخش از اتهامات «م.ه» به استناد ماده 3 قانون تشديد مجازات مرتكبان ارتشا و اختلاس و كلاهبرداري حكم به حبس، جزاي نقدي و انفصال صادر شده است. وي افزود: همچنين در خصوص اتهام ديگر متهم با استناد به تبصره 2 ماده 5 همان قانون حكم حبس و جزاي نقدي و رد مال و انفصال صادر شده است. محسني اژه اي گفت: درباره مسائل امنيتي، اين فرد به حبس محكوم شده است. البته نكته مورد توجه اين است كه اين حكم بدوي بوده و متهم پس از ابلاغ حكم 20 روز فرصت دارد نسبت به حكم صادر شده اعتراض كند.

 

محسني اژه‌اي با بيان اينكه حكم صادره هنوز قطعي نشده است و براي بيان جزئيات آن معذوريت قانوني دارم، گفت: در رابطه با يك بخش از اتهامات «م.ه» به استناد ماده 3 قانون تشديد مجازات مرتكبان ارتشا و اختلاس و كلاهبرداري حكم به حبس، جزاي نقدي و انفصال صادر شده است. وي افزود: همچنين در خصوص اتهام ديگر متهم با استناد به تبصره 2 ماده 5 همان قانون حكم حبس و جزاي نقدي و رد مال و انفصال صادر شده است. محسني اژه اي گفت: درباره مسائل امنيتي، اين فرد به حبس محكوم شده است. سخنگوي قوه قضائيه تاكيد كرد: هنگامي كه حكم قطعي شد، قطعا آن را اطلاع رساني خواهيم كرد. ضمن اينكه حكم صادره قابل تجديدنظرخواهي است. وي در پايان افزود: پس از ابلاغ حكم به متهم و وكلاي وي، 20 روز فرصت وجود دارد تا به راي صادره اعتراض شود و اگر اعتراضي صورت نگيرد، حكم قطعي تلقي خواهد شد.


  اخبار سیاسی  -  ابرار

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------