آخرین اخبار سیاسی

محمود مهرابی ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

محمود مهرابی به اعدام محکوم شد / قوه قضائیه: قابل فرجام‌خواهی است

رسانه های رسمی اعلام کرده اند که فردی به نام محمود مهرابی به دلیل فعالیت در فضای مجازی به اعدام محکوم شده است، اما این فرد دارای عناوین…

دلواپسان اصفهان تحریک شده بودند/مدیران احمدی‌نژاد هنوز در رأس کارند



اخبار,اخبارسیاسی,دلواپسان

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: وقتی یک توریست یا سرمایه‌گذار به کشور می‌آید نظام جمهوری اسلامی مسئول امنیت اوست و کسانی که با حضور او در کشور مخالفند نباید جلوی محل استراحت او یا یک هتل تجمع کنند چرا که ایجاد رعب در محل استراحت سرمایه‌گذاران و گردشگران خارجی درست نیست.

سیدمحمود حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره حاشیه‌های ایجاد شده در سفر یکی از مقامات سابق اروپایی به ایران گفت: دلیل این رفتارها روشن است و اینها افرادی هستند که چندی پیش بعد از سخنرانی یک نماینده متمایل به پایداری به دفن یک ایرانشناس اعتراض کرده و رفتند در پل خواجو  در روی قبر یک ایرانشناس دیگر شعارنویسی کردند و رفتارهایی نشان دادند که پسندیده نبود.

عضو شورای مرکزی حزب اتحاد گفت: امروز هم بعد از سخنرانی همان سخنران این حرکت انجام شده و به نظر می‌رسد این رفتارها بیشتر مصرف داخلی برای انتخابات آینده دارد و با منافع ملی ایران قابل انطباق نیست.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: وقتی یک توریست یا سرمایه‌گذار به کشور می‌آید نظام جمهوری اسلامی مسئول امنیت اوست و کسانی که با حضور او در کشور مخالفند نباید جلوی محل استراحت او یا یک هتل تجمع کنند چرا که ایجاد رعب در محل استراحت سرمایه‌گذاران و گردشگران خارجی درست نیست.

استاندار اسبق اصفهان تاکید کرد: شورای تامین استان و فرماندار اصفهان وظیفه داشتند و دارند در کنار نیروی انتظامی امنیت سرمایه‌گذاران و گردشگران را تامین کنند و متاسفانه در مورد این مساله فرماندار اصفهان و دستگاه‌های امنیتی پاسخ روشنی درباره اتفاقات رخ داده ارائه نکردند.

حسینی با اشاره به اینکه مدیران دوران احمدی نژاد هنوز در بسیاری از استان‌ها در رأس کار هستند، گفت: قطعا چنین رفتارهایی موجب وهن ایران خواهد شد که اگر دستگاه رسمی و وزارت خارجه ایران به فردی ویزا دهد کشور توانایی تامین امنیت او را ندارد و این پیام خوبی نیست به خصوص در موقعیتی که  به دنبال جذب سرمایه‌گذاری خارجی هستیم و مدتی است صنعت توریسم در کشور رونق پیدا کرده و اکثر هتل‌ها در اصفهان میزبان تعدادی از مسافران خارجی هستند.


 اخبار سیاسی  -  ایلنا 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------