چطور سلامت بدن را با اپل واچ کنترل کنیم؟



آیفون 13, آیفون, آیفون 13 پرو مکس, اپل واچ

چطور سلامت بدن را با اپل واچ کنترل کنیم ؟

 

ساعت‌های هوشمند از همان ابتدای کار توانستند توجه بسیاری از مردم را به خودشان جلب کنند. شاید در نگاه اول فقط کسانی که عاشق دنیای تکنولوژی بودند، یعنی بیشتر قشر جوان، از این ساعت‌های هوشمند استفاده می‌کردند. اما بعدها حتی بسیاری از میان‌سالان هم به زمره کاربران ساعت‌های هوشمند پیوستند.

 

از میان برندهای مختلفی که در بازار وجود دارد، اپل واچ‌ها یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند جهان هستند. شاید با بررسی لیست قیمت اپل واچ، شما هم متوجه بالا بودن ارقام این ساعت‌های هوشمند شوید. البته چنین چیزی در مورد قیمت آیفون 13 هم دقیقا یکسان است و تمام محصولات اپل در رنج بالایی قرار دارند.

 

تنها دلیل بالا بودن قیمت آیفون 13 و یا اپل واچ نسبت به رقیبانشان، امکانات و تکنولوژی برتر آن‌ها است. امکاناتی که تمام محصولات اپل را از بقیه رقیبانش متمایز می‌کند. البته برندهای دیگر هم در رقابت با شرکت اپل، تلاش‌های گسترده‌ای انجام داده‌اند، اما واقعیت این است که کمتر کمپانی توان رقابت با محصولات اپل را دارد.

 

شرکت اپل به خوبی می‌داند که چگونه باید تمام طرفداران و حتی رقیبانش را غافلگیر کند. برای مثال، اگر با دقت سیر تکامل اپل واچ‌ها را بررسی کنید، خودتان متوجه تحولات عظیم آن خواهید شد. چرا که نسل به نسل، تکنولوژی اپل واچ پیشرفت کرده و امکانات باورنکردنی به آن‌ها اضافه شده است. امکاناتی که حتی می‌تواند سطح کیفی سلامت بشر را ارتقا بدهد.

 

چرا اپل واچ‌ها تا این حد توجه کاربرانشان را جلب کرده‌اند؟

در واقع اگر شما بخواهید صرفا یک ساعتی که صفحه نمایشگر لمسی داشته باشد را خریداری کنید، بازار پر از اجناس ساده و معمولی است. یعنی ساعت‌های زیادی به نام "هوشمند" به فروش می‌رسند که هیچ کدام واقعا دارای هوش مصنوعی قوی نیستند. اگر هنگام مشاهده لیست قیمت اپل واچ متوجه بالا بودن هزینه‌ی آن‌ها شدید، با بررسی امکاناتشان، پی به دلیل منطقی‌اش خواهید برد.

 

بدین معنا که شرکت اپل اگر برندی را با قیمت بالا به مشتریان ارائه می‌کند، به همان اندازه امکانات عالی در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. این موضوع دقیقا راجع به قیمت آیفون 13 هم صدق می‌کند. مثلا، ممکن است قیمت آیفون 13 پرو مکس نسبت به سایر رقیبانش بسیار بالاتر باشد، اما بهترین گوشی هوشمند دنیا به شمار می‌آید.

 

اپل واچ, بازرگانی سیب,کنترل سلامت بدن با اپل واچ

کنترل سلامت بدن با اپل واچ

 

در واقع نمی‌توان فقط از روی قیمت آیفون 13 و یا اپل واچ آن را قضاوت کرد. چرا که شما باید خودتان اقدام به خرید یکی از این محصولات بکنید تا امکانات عالی آن‌ها شما را شگفت‌زده بکند. شما با خرید اپل واچ فقط یک ساعت عادی با صفحه نمایشگر جذاب خریداری نکرده‌اید، بلکه روی مچ دستتان یک وسیله‌ی کاملا هوشمند قرار دارد که می‌تواند کارهای اعجاب‌انگیز متنوعی انجام بدهد! شما می‌توانید تمام فعالیت‌های فیزیکی و یا سطح سلامت بدنتان را با اپل واچ رصد و یا بررسی بکنید. این فقط به خاطر سنسورهای بسیار قوی و قدرتمند اپل واچ است. چرا که شرکت اپل در ساخت ساعت‌های هوشمندش سنگ تمام گذاشته و در آن، از بهترین سنسورهای جهان استفاده کرده است.

 

آیا اپل واچ یک کالای پزشکی محسوب می شود؟

در این مورد بحث‌های بسیار زیادی وجود دارد. برخی از افراد اپل واچ را کالای پزشکی می‌دانند اما خود شرکت اپل این موضوع را هرگز تایید نکرده است. معمولا کالاهای پزشکی فقط برای چنین اهدافی ساخته می‌شوند و باید حتما از فیلترهای زیادی عبور بکنند تا بتوان آن‌ها را به بیماران تجویز کرد.

 

با این که به طور رسمی اپل واچ‌ها کالای پزشکی محسوب نمی‌شوند اما می‌توان با آن‌ها کارهای خارق‌العاده‌ای در حوزه پزشکی و یا سلامت انجام داد. اگر نگاهی به لیست قیمت اپل واچ بکنید، با دیدن هزینه‌ی بالای آن‌ها متوجه قدرت و دقت بالای این ساعت هوشمند خواهید شد. دقیقا قیمت آیفون 13 هم برای امکانات عالی که دارد، بیشتر از سایر محصولات هوشمند است.

 

بالا بودن قیمت آیفون 13 و یا اپل واچ هم دقیقا به خاطر چنین امکانات ایده‌آل و باورنکردنی است که به سختی می‌توان آن‌ها را در سایر برندها مشاهده کرد. برای مثال، زمانی که سنسورهای قدرتمند و تکنولوژی برتر اپل واچ را بررسی می‌کنیم متوجه تفاوت‌های عمده‌ی آن با سایر برندها می‌شویم. چرا که به نظر می‌رسد سایر برندها هنوز در محاسبه و یا دقت سنسورهایشان ایرادهای اساسی دارند.

 

اما اپل واچ همچنان در صدر جدول رقابت قرار داشته و همچنان در حال تکامل بیشتر است. شما می‌توانید با اپل واچ خود میزان سلامت بدنتان را از جوانب مختلفی بررسی بکنید. برای مثال، نوع فعالیت فیزیکی، فشار خون، سطح اکسیژن خون، ضربان قلب و... همگی با استفاده از این ساعت هوشمند قابل محاسبه هستند.

 

کاربردهای اپل واچ,اپل واچ یک کالای پزشکی,بالا بودن قیمت آیفون 13

نحوه اندازه گیری سطح سلامت با اپل واچ

 

نحوه اندازه گیری سطح سلامت با اپل واچ

یکی از جذاب ترین اپلیکیشن های اپل واچ برنامه Activity است. شما می‌توانید با استفاده از این اپلیکیشن به طور دقیق فعالیت‌های ورزشی‌تان را رصد بکنید. بسیاری از افراد از این اپلیکیشن برای تناسب اندام و فعالیت‌های ورزشی‌شان استفاده می‌کنند.

 

این برنامه به طور دقیق به شما می‌گوید که چقدر در روز کالری سوزانده اید و باید چه میزان دیگری کالری مصرف کنید تا به اهدافتان برسید. توجه داشته باشید که برای استفاده از بهترین برنامه‌های اپل واچ، هم باید سیستم‌عامل آن به‌روز باشد و هم گوشی آیفونتان هم قدیمی نباشد. در چنین شرایطی خودتان هم متوجه خواهید شد که قیمت آیفون 13 و یا اپل واچ با این که بالا است، اما کاملا ارزش خریدش را دارد.

 

شما با استفاده از برنامهBlood Oxygen  می‌توانید سطح اکسیژن خونتان را بررسی و یا رصد کنید. در شرایطی که بیماری‌های تنفسی بسیار رایج و یا بیشتر شده است، این برنامه می‌تواند به خوبی به ما کمک کند تا سطح سلامت بدنمان را با اندازه‌گیری اکسیژن خونمان بررسی بکنیم. برای بررسی بیشتر، شما همچنین می‌توانید میزان ضربان قلب و یا فشارخونتان را هم از طریق برنامه‌های مختلف اپل واچ مشاهده بکنید. مطمئنیم شما هم متوجه خواهید شد که قیمت آیفون 13 و اپل واچ، با توجه به امکانات عالی‌اش، ارزش خرید کردن را دارد.

 

آخرین نسخه اپل واچ را از بازرگانی سیب تهیه کنید

شما می‌توانید برای مطلع شدن از قیمت آیفون 13 پرو مکس و یا لیست قیمت اپل واچ، به وب‌سایت بازرگانی سیب مراجعه بکنید. تمام محصولات شرکت اپل در این وب‌سایت وجود داشته و می‌توانید آن‌ها را به صورت اقساطی از بازرگانی سیب خریداری بکنید. برای این کار فقط کافی است که با دسته‌چک‌تان به فروشگاه بازرگانی سیب مراجعه بکنید تا کمتر از 45 دقیقه صاحب آخرین نسل اپل واچ و یا آیفون شوید.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024