معرفی 10 بهترین آموزشگاه زبان در ایران



بهترین آموزشگاه زبان,آموزشگاه زبان,آموزشگاه زبان خوب

بهترین آموزشگاه زبان در ایران

 

آموزشگاه و نحوه آموزش از مهمترین مولفه های شروع یادگیری یک زبان خارجی می باشد و افراد و موسسات بسیاری در این زمینه به صورت های مختلف در حال آموزش دادن به متقاضیان زبان های مختلف خارجی از طریق آموزش حضوری و آنلاین می باشند. اما مسئله مهم همواره انتخاب بهترین آموزشگاه برای آموزش زبان است.

 

در حال حاضر موسسات معتبر و متعددی در بحث آموزش زبان فعالیت دارند که همین موضوع باعث سردرگمی زبان آموزان در بحث انتخاب و مولفه های انتخاب بهترین آموزشگاه زبان خارجی شده است. در اینجا ما با بررسی برترین آموزشگاه های زبان و ملاک های انتخاب آن، شما را در انتخاب بهترین موسسه زبان کمک خواهیم کرد. 

 

اولین و مهمترین گام برای انتخاب بهترین آموزشگاه زبان 

اولین و مهمترین گام در انتخاب بهترین آموزشگاه زبان هدفی است که شما برای آن می خواهید به یادگیری زبان بپردازید و باید این را برای خود مشخص کنید که چرا و در چه مدت زمانی و تا چه سطحی باید به یادگیری زبان مربوطه بپردازید. از این رو، برای هر فرد هدف از یادگیری زبان متفاوت بوده و در نتیجه ملاک انتخاب متفاوت می باشد و همچنین نحوه آموزش و مسیر آموزشی که باید انتخاب کند متفاوت خواهد بود. 

 

بهترین آموزشگاه زبان,آموزشگاه زبان,آموزشگاه زبان خوب

آموزشگاه زبان خوب

 

خصوصیات یک آموزشگاه زبان خوب چیست؟

در بحث آموزش همواره یکی از مهمترین مولفه ها بحث نیروی انسانی و همچنین برنامه ریزی های دقیق و مدون آموزشگاه می باشد. بعلاوه اولویت یادگیری و پیگیری پیشرفت در بحث آموزش زبان آموزان بسیار مهم بوده که نشان می دهد آموزشگاه فقط به دنبال مسئله اقتصادی نبوده و رضایتمندی و روند آموزش زبان آموزان برایش در بالاترین اولویت می باشد.

 

همچنین همواره در اکثر مواقع زبان آموزان به دنبال برندهای برتر و آموزشگاه های با قدمت بالا هستند هر چند این خود نکته ای بسیار مثبت تلقی می شود اما آموزشگاه های برندی نیز وجود دارند که علی رغم داشتن شعب متعدد و صرف هزینه های بالا جهت تبلیغات از کیفیت آموزشی بالایی برخوردار نبوده از این رو با این که به واسطه تبلیغات و معروفیت برند هر روزه زبان آموزان زیادی جذب می کنند ولی این زبان آموزان بعد از مدت کوتاهی ریزش می کنند ، فلذا نرخ ریزش و نارضایتی بالایی دارند. پس با دیدی باز به بررسی آموزشگاه ها بپردازید و همواره بحث برند بودن را ملاک انتخاب بهترین آموزشگاه زبان برای یادگیری زبان قرار ندهید. 

 

از خصوصیات بارز یک آموزشگاه خوب و با کیفیت می توان به مواردی زیر اشاره کرد: 

1. اساتید و کادر آموزشی متعهد و مجرب 

2. منابع بروز در تمام زمینه های آموزش

3. کادر مدیریتی با ثبات و متعهد و مسئولیت پذیر 

4. برنامه های دقیق و مدون آموزشی

۵. روش ها و متدهای متنوع در آموزش

۶. انعطاف پذیری آموزشگاه در بحث آموزش با توجه به شرایط زبان آموزان و روش های آموزشی نوین

۷. تیم مجرب مشاورین و نقشه راه مشخص 

۸. قابلیت آموزش به صورت آنلاین یا غیرحضوری

۹. امکانات آموزشی مورد نیاز بروز

۱۰. سیستم دقیق در ارزیابی

11. نظرسنجی و فیدبک گرفتن از زبان آموزان و بررسی وترتیب اثر دادن نظرات، پیشنهادات و انتقادات 

 

براساس موارد گفته شده و موارد دیگر از جمله برخورد پرسنل آموزشگاه، پشتیبانی، هزینه ثبت نام و غیره می خواهیم به معرفی بهترین آموزشگاه های زبان بپردازیم.

 

۱. آموزشگاه زبان دهخدا 

بهترین آموزشگاه زبان,آموزشگاه زبان,آموزشگاه زبان خوب

آموزشگاه زبان دهخدا

 

آموزشگاه زبان دهخدا دارای مجوز رسمی از وزارت آموزش و پرورش با بیش از ۱۰ سال سابقه تدریس زبان های خارجی از جمله انگلیسی، آلمانی، فرانسه، ترکی استانبولی، ایتالیایی، اسپانیایی و... به آموزش زبان در تمامی سطوح و برای همه سنین به برگزاری کلاس های مکالمه محور می پردازد. این موسسه زبان واقع در غرب تهران جنت آباد به برگزاری کلاس های زبان با استفاده از اساتید مجرب و خلاق در شیوه های نوین آموزشی به صورت گروهی، نیمه گروهی، خصوصی و نیمه خصوصی به شکل حضوری پرداخته است.

 

همچنین آموزشگاه زبان دهخدا برای شرایط موجود و به دلیل شیوع بیماری کرونا با استفاده از بهترین بسترهای آموزش آنلاین به آموزش زبان به صورت آنلاین در سراسر کشور و حتی خارج از کشور پرداخته است. این کلاس های آنلاین با توجه به بهره گیری از پتانسیل بالای آموزشی و متدهای نوین آموزش آنلاین با کیفیت مشابه  کلاس های آموزش حضوری برگزار می شوند. برای ثبت نام و شروع یادگیری زبان در آموزشگاه زبان دهخدا شما با استفاده از تعیین سطح آنلاین رایگان و دریافت مشاوره رایگان توسط مسئولین دپارتمان های مختلف زبان دهخدا می‌ توانید به راحتی در کلاس های این آموزشگاه شرکت نمایید. 

 

خصوصیات بارز آموزشگاه زبان دهخدا 

۱. در آموزشگاه دهخدا کلاس های آموزشی به صورت کاربردی و مکالمه محور در همه سطوح برای همه سنین برگزار می شود.

 ۲. استفاده از ابزاری های جانبی و کمک آموزشی مانند موزیک، فیلم، بازی، کتاب های داستان، و غیره برای تسریع یادگیری زبان آموزان برای آموزش مهارت های اصلی زبان به کار گرفته می شود.

 

۳. اساتید با سابقه و داشتن برنامه های معین و اهداف از پیش تعیین شده برای دپارتمان های مختلف زبان

۴. برقراری محیطی دوستانه و جذاب 

 

۵. آموزش زبان به صورت اصولی و کاربردی از همان جلسه اول

۶. دارا بودن امکاناتی نظیر کامپیوتر، ال سی دی، وایت برد و ویدیو پروژکتور 

 

۷. استفاده از بروزترین کتب و منابع آموزشی و کمک آموزشی

۸. مشاوره و تعیین سطح رایگان و همچنین مشاوره آموزشی در مسیر یادگیری

 

۹. گزارش عملکرد جلسه ای کلاس ها توسط اساتید به کادر آموزشی برای بهبود آموزش زبان آموزان

۱۰. آموزش آنلاین با بهترین کیفیت آموزش و متدهای بروز آموزشی

 

۱۱. برگزاری دوره های آمادگی آزمون و آزمون های آزمایشی استاندارد

۱۲. برگزاری کلاس های مکالمه و بحث آزاد (فری دیسکاشن)

 

این ویژگی آموزشگاه زبان دهخدا را جزء بهترین آموزشگاه های زبان تهران و کشور قرار داده است. 

آدرس: تهران جنت آباد جنوبی، نبش خیابان چهارم، پلاک ۶۴ 

 

2. آموزشگاه زبان رسپینا تاک 

موسسه زبان رسپینا تاک یکی از بهترین موسسات آموزشی زبان در کشور می باشد که با سابقه بیش از ۱۵ سال فعالیت در زمینه آموزش زبان انگلیسی با متدهای بروز و کادر مجرب توانسته خود را در بالاترین سطح آموزشگاه های زبان قرار دهد.

 

آموزش های حضوری و آنلاین در این آموزشگاه به صورت حرفه ای و در بستری کاملا دوستانه برگزار می شود. این آموزشگاه با برخورداری از تنوع در ساعت و روز کلاس ها، یادگیری سریع و با کیفیت، برگزاری کلاس های آموزشی برای آزمون های بین المللی و کارگاه های متنوع آموزشی رایگان به فعالیت در زمینه تربیت زبان آموزان می پردازد. این آموزشگاه در نزدیکی میدان ونک واقع است. 

 

۳. آموزشگاه زبان سفیر گفتمان 

آموزشگاه سفیر یکی از معتبرترین و بهترین آموزشگاه های زبان حال حاضر ایران می باشد. این آموزشگاه دارای شعبه های متعدد در سطح کشور بوده و در آموزش آزمون های بین المللی از جمله آیلتس و تافل کلاس های آمادگی آزمون برگزار می کند. آموزش در این آموزشگاه زبان به صورت حضوری و آنلاین می باشد. موسسه زبان سفیر گفتمان همواره تلاش نموده تا از یک طرف با بهره گیری از مقالات جدید و پژوهش های انجام شده در دانشگاه های معتبر ایران و جهان و از طرف دیگر با بررسی جامع کیفیت خروجی های دوره های تربیت مدرس برگزار شده در واحد جذب مدرسین، مناسب ترین و کاربردی ترین بسته ی آموزشی تربیت استاد زبان را تهیه نماید. 

 

نشانی : تهران، خیابان دکتر شریعتی، خیابان یزدانیان، پلاک ۱۴

 

۴. موسسه آیلتس آفرینش

آموزشگاه آیلتس آفرینش جزء بهترین آموزشگاه های زبان در سطح کشور می باشد. این آموزشگاه با کادری مجرب و متخصص به برگزاری دوره های آموزش حضوری و آنلاین در زمینه آزمون آیلتس و همچنین کلاس های آموزش زبان می پردازد. از ویژگی های بارز این آموزشگاه برگزاری دوره های مدون آزمون آیلتس با متد های روز دنیا و اساتید مجرب در بحث آزمون و همچنین برگزار کننده آزمون های آزمایشی و آزمون آیلتس در ایران می باشد که باعث شده این آموزشگاه در بالاترین سطح آموزشگاه های زبان قرار گیرد. 

 

آدرس: خیابان ولیعصر(عج)، بلوار اسفندیار، نرسیده به تقاطع جردن، پلاک ۱۵

 

۵. آموزشگاه زبان ایران استرالیا 

آموزشگاه زبان ایران استرالیا از جمله بهترین آموزشگاه های زبان می باشد با بهره مندی از مدرسین حرفه ای، برخورداری از استاندارد آموزشی اختصاصی و نوین، بهره گیری از کادر آموزش دیده ، تجهیزات نرم افزاری و سخت افزاری مدرن، اعطای گواهینامه معتبر از سوی وزارت علوم، دوره های آزمون های بین المللی و برگزار کننده آزمون های آزمایشی، دوره های تربیت مدرس حرفه ای این موسسه زبان را  با بیش از ۱۷ سال سابقه در زمره بهترین آموزشگاه های زبان قرار داده است. 

 

آدرس : تهران، خیابان ولیعصر(عج)، بالاتر از توانیر، جنب پل همت، کوی سید الشهدا، شماره ۵

 

۶. آموزشگاه زبان ایران اروپا

موسسه زبان ایران اروپا در سال های اخیر خود را در زمره بهترین موسسات زبان مطرح کرده است. این آموزشگاه با بهره گیری از تجارب اساتید برجسته، مشاوره زبان آموزان در مسیر آموزش، برگزاری کلاس های حضوری و آنلاین با بهترین کیفیت آموزشی و متدهای مدرن آموزشی، بهره مندی از منابع بروز و دارای دپارتمان های آموزش تخصصی، دوره های آیلتس و تافل و دارای شعبه های متعدد در سطح تهران و دسترسی آسان با بیش از ۱۰ سال سابقه آموزشی این موسسه را از جمله بهترین آموزشگاه های زبان قرار می دهد. 

 

آدرس: تهران، بزرگراه آیت الله کاشانی، بین سازمان برنامه و لاله، روبروی منطقه برق قدس

 

۷. آموزشگاه زبان آریانپور 

آموزشگاه زبان آریانپور با سابقه دو دهه تجربه در آموزش زبان یکی از بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی می باشد. این آموزشگاه برگزارکننده دوره های کسب و کار و دوره های آموزش زبان در تمام سطوح و با بالاترین کیفیت به صورت حضوری و مجازی و همچنین برگزارکننده دوره های آزمون های بین المللی و کارگاه های متعدد آموزشی رایگان می باشد. بهره گیری از اساتید مجرب، منابع معتبر و امکانات آموزشی مدرن و داشتن کادر مدیریتی دلسوز این آموزشگاه را در میان آموزشگاه های دیگر متمایز کرده است. 

 

آدرس : تهران، خیابان ولیعصر، روبروی جام جم، خیابان خرسند، پلاک ۸۹

 

۸. موسسه فرهنگی ایرسافام 

موسسه ایرسافام در زمینه خدمات در حوزه آزمون های بین المللی آیلتس IELTS، اعزام دانشجو . آموزش زبان انگلیسی به کلیه متقاضیان جزء بهترین موسسات آموزش زبان انگلیسی است. مرکز آزمون ایرسافام به نمایندگی از IDP Education استرالیا، آزمون های بین المللی را با بهترین کیفیت در شهرهای مختلف برگزار می کند. مرکز آموزش ایرسافام با بهره مندی از مجموعه ای از بهترین مدرسین و منابع آموزشی، آموزش های کارگاهی، آزمون های آزمایشی، خدمات مشاوره و دوره های آنلاین جزء بهترین موسسات زبان می باشد. 

 

آدرس: تهران، شریعتی، بالاتر از پل صدر، خیابان شهید میرزاپور، قلندری شمالی، بن بست ساناز، پلاک ۳

 

۹. آکادمی زبان دیاکو 

آکادمی زبان دیاکو دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت آموزش و پرورش ، دوره های مهارت آموزی زبان انگلیسی را از سال ۱۳۸۴ برگزار می نماید. استفاده از متدهای نوین آموزشی و منابع معتبر از انتشارات آکسفورد و کمبریج انگلستان و بهره مندی از کادر آموزشی مجرب به برگزاری دوره های حضوری و آنلاین می پردازد. این دوره ها به صورت ترمیک و فشرده و تعیین سطح رایگان برگزار می شود. 

 

آدرس: خیابان شریعتی، بالاتر از میرداماد، کوچه شریفی، پلاک ۲

 

۱۰. آموزشگاه زبان ایرانمهر 

موسسه زبان ایرانمهر با سابقه  ۱۷ ساله ، بسیاری از زبان های پرمخاطب را به صورت حرفه ای با متدهای جدید به شکل حضوری و آنلاین آموزش می دهد. این آموزشگاه در سراسر ایران دارای ۲۴ شعبه فعال می باشد. این آموزشگاه با داشتن کادر مدیریتی مجرب با دانش بالای آکادمیکی و بهره گیری از اساتید متعهد در زمینه آموزش ، پیشگام می باشد.

 

دوره های تربیت مدرس تخصصی و دوره های آموزشی زبان برای تمام سطوح از جمله قابلیت های این آموزشگاه می باشد. آزمون های آزمایشی و برگزاری دوره های آمادگی آزمون های بین المللی این آموزشگاه را بسیار متمایز کرده است. تنوع دوره ها، کارگاه های متنوع، منابع بروز و امکانات آموزشی نوین در زمینه آموزش، موسسه ایرانمهر را از آموزشگاه های معتبر در ایران قلمداد می کند. 

 

آدرس: خیابان شریعتی، خیابان قائم مقام فراهانی، کوچه دهم، پلاک ۲

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024