مکمل هایی برای یک"آی پد" +عکس



 

اگر یک دستگاه " آی پد" دارید و می خواهید از آن به بهترین شکل استفاده کنید به وسایل جانبی نیاز دارید. در این مطلب شما را با تعدادی از وسایل جانبی مورد نیاز "آی پد" آشنا می کنیم.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، آی پدها ساخته شرکت اپل امروزه در بسیاری از نقاط جهان به کار گرفته می شوند و از آنان به اشکال مختلفی بهره گرفته میشود. اما برای افزایش بهره وری از این وسیله ، یک مجموع از وسایل و قطعات جانبی در بازار موجود است که بهتر است هر دارنده آی پد آنها را داشته باشد. در این مطلب به معرفی این لوازم جانبی می پردازیم.

 

کارت پذیرش USB, مکمل هایی برای یک آی پد , آی پد

 

کارت پذیرش USB

یکی از مشکلات اصلی " آی پدها" نداشتن قابلیت وصل مستقیم کارتهای حافظه "SD " و فلش های حافظه یا اصطلاحا "USB " است. در این میان شما می توانید با تهیه یک وسیله رابط انواع کارتهای حافظه و یا یو اس بی ها را به آی پد خود وصل کرد و از اطلاعات موجود بر روی آن استفاده کنید.

 

کارت پذیرش USB, مکمل هایی برای یک آی پد , آی پد

 

کابل HDMI

ورودی های فرمت " HDMI " امروزه در بسیاری از تلویزیون های رنگی جدید و پیشرفته وجود دارد. شما با داشتن یک کابل مخصوص این فرمت می توانید کلیپهای تصویری و عکسهای موجود بر روی آی پد خود را در تلویزیون های بزرگ تماشا کنید. البته مراقب باشید ، چون که تمامی مدل های "آی پد" از این خروجی پشتیبانی نمی کنند.

 

کارت پذیرش USB, مکمل هایی برای یک آی پد , آی پد

 

قلم مخصوص "آی پد"

صفحه "آی پد" قابلیت لمسی داشته و شما می تواند با استفاده از انگشتان خود فرمان های لازم را بدهید. اما برای کارهای ظریفتر و نقاشی کشیدن و یا کار با نرم افزار های مخصوص فایل های " PDF " شما مسلما به یک قلم نیاز دارید.

 

کارت پذیرش USB, مکمل هایی برای یک آی پد , آی پد

 

صفحه کلید

در هر "آی پد" شما یک صفحه کلید لمسی دارید که می توانید با کمک آن به نوشتن متن مورد نظر خود بپردازید. اما آنانی که به هر دلیل به یک صفحه کلید معمولی شبیه به لپ تاپها نیاز دارند می توانند با تهیه یک صفحه کلید و وصل کردن آن به " آی پد" خود از آن برای تایپ استفاده کنید.

 

کارت پذیرش USB, مکمل هایی برای یک آی پد , آی پد

 

یک هدست مناسب

آی پدها هیچ وقت خروجی صوتی مناسبی نداشتند. در بسیاری از موارد شما به یک هدست مناسب برای گوش دادن به موسیقی و یا برقراری ارتباط صوتی نیاز دارید.

 

کارت پذیرش USB, مکمل هایی برای یک آی پد , آی پد

 

بلندگوی بلوتوثی

اگر به دنبال این هستید که در منزل از آی پد خود به عنوان یک پخش کننده قوی موسیقی استفاده کنید می توانید از انواع سیستم های پخش صدای نیرومند که به صورت بدون سیم و با استفاده از فناوری بلوتوث کار می کند تهیه کرده و با استفاده از آن به پخش موسیقی بپردازید.

 

کارت پذیرش USB, مکمل هایی برای یک آی پد , آی پد

 

پوشش " آی پد"

فراموش نکنید که صفحه آی پد شما به همراه بدنه آن همواره در معرض ضربه و یا خش افتادن است که در هر صورت می تواند به بدنه آی پد شما ضربه بزند. در این صورت شما به یک پوشش مناسب نیاز دارید تا از آی پد شما در برابر انواع ضربات و خسارات محافظت کند.../باشگاه خبرنگاران جوان

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------