خیلی زودتر از انتظارمان، فرازمینی‌ها را می‌بینیم



فرازمینی‌ها ,اخبار علمی ,خبرهای علمی
دانشمندان در بررسی‌های جدید خود به این نتیجه رسیده‌اند که ممکن است خیلی زودتر از انتظارمان، با موجودات فرازمینی دیدار کنیم. البته بیایید امیدوار باشیم که آنها رفتار دوستانه‌ای داشته باشند.

به گزارش خبرآنلاین؛ دانشمندان در بررسی‌های جدید خود به این نتیجه رسیده‌اند که ممکن است خیلی زودتر از انتظارمان، با موجودات فرازمینی دیدار کنیم. البته بیایید امیدوار باشیم که آنها رفتار دوستانه‌ای داشته باشند.

 

آیا ما در این جهان تنها هستیم؟ این سوال، دهه‌هاست ذهن دانشمندان را به خود مشغول کرده و آنها در بررسی‌های خود به این نتیجه رسیده‌اند که به‌زودی پاسخی برای این سوال خواهیم داشت.

 

ملاقات با موجودات فرازمینی، لحظه‌ای تاریخی برای بشریت خواهد بود و می‌تواند به سال‌ها بحث و تحقیق در این زمینه پایان دهد.

 

در یک تحقیق جدید، دانشمندان دانشگاه کالیفرنیا به این موضوع که آیا موجودات فرازمینی هوشمند می‌توانند به علایم ارسال شده از زمین به اعماق فضا پاسخ دهند یا خیر، نگاهی دوباره انداخته‌اند. این دانشمندان با بررسی علایم ارسالی در تلاش‌اند که آنها را به‌ درستی به اهداف مورد نظر برسانند و چنانچه این علایم با دقت به مقصد برسند، سال ۲۰۲۹ میلادی ممکن است بتوانیم پاسخی از موجودات فرازمینی دریافت کنیم.

 

محققان دیگر، از قبل علایمی را از زمین به فضاپیماهای وویجر۱، وویجر۲، پایونیر۱۰، پایونیر۱۱ و نیوهورایزنز، به اعماق فضا فرستاده‌اند و این علایم اکنون به سیاره‌های نزدیک سیاره ما رسیده‌اند و چنانچه موجود هوشمندی در آن سیارات باشد، به دلیل مسافت زیاد بین ما و آنها، چند سال دیگر می‌توانیم خبری از آنها بشنویم.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------