میمون‌های انتقام‌جو ۲۵۰ توله سگ را کشتند



حمله میمون ها به سگ ها در هند،اخبار گوناگون،خبرهای گوناگون
در دهکده کوچکی در کشور هند، گروهی میمون دست به کشتار سگ‌ها زدند و حدود ۲۵۰ توله سگ را از بالای درخت‌ها و ساختمان‌ها به پایین پرتاب کردند.

به گزارش تسنیم، دسته‌ای از میمون‌های خشمگین نزدیک به 250 توله سگ را بالای درخت‌ها و ساختمان‌ها بردند و از آن‌جا به زمین پرتاب کردند. خشم آن‌ها زمانی برانگیخته شد که چند سگ‌ یک بچه میمون را کشتند. اهالی شهرستان بید در استان ماهاراشترا در 500 کیلومتری شرق بمبئی، به خبرنگاران گفتند که میمون‌ها فقط در پی انتقام بودند و در روستای لاوول حتی یک توله سگ را هم زنده نگذاشتند.

 

به گفته این روستاییان، کشتار زمانی آغاز شد که نزدیک به یک ماه پیش، چند سگ یک بچه میمون را کشتند. از آن زمان، میمون‌ها هر سگی را که بتوانند بربایند با خود به جای بلندی می‌برند و از بلندی به زمین پرتاب می‌کنند تا کشته شود. در تصویری از این ستیز میان میمون‌ها و سگ‌ها، نزدیک لبه پشت‌بام ساختمانی، سگ کوچکی دیده می‌شود که در چنگال میمونی اسیر است.

 

تصویر دیگری نیز نشان می‌دهد که یک توله سگ در چنگال میمونی اسیر شده و میمون این توله سگ را بالای درخت برده است.

 

اهالی روستای لاوول با جنگل‌بانی تماس گرفتند و کمک خواستند اما جنگل‌بانان نتوانستند حتی یک میمون را بگیرند. روستاییان سپس خود دست به‌ کار شدند و کوشیدند این جانوران را در تله بیندازند اما آن موقع بود که میمون‌ها سراغ مردان دهکده آمدند.

 

گزارش‌ها حاکی از آن است که چند روستایی تلاش داشتند سگ‌ها را نجات بدهند اما خود از بلندی‌ به پایین پرت شده و زخمی شده‌اند. میمون‌ها تقریبا تمام توله‌سگ‌‌های منطقه را کشته‌اند. این میمون‌ها که از گونه خطرناک "میمون رزوس" هستند, خشمشان هنوز فروکش نکرده است و اکنون، به کودکانی دبستانی حمله می‌کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------