اجاره سوئیت در مرموزترین و ترسناک ترین مناطق ایران



سفر به مناطق مرموز و هیجان انگیز در بین افراد ماجراجو و اهل هیجان طرفداران زیادی دارد. این افراد معمولا ترجیح می‌دهند به جای سفر به شهرهای عادی و بازدید از طبیعت و جاذبه های معمول، به مکان‌هایی بروند که حس ترس و هیجان و حتی کنجکاوی را در وجودشان بیدار می‌کند.

سفر به مناطق مرموز و هیجان انگیز در بین افراد ماجراجو و اهل هیجان طرفداران زیادی دارد. این افراد معمولا ترجیح می‌دهند به جای سفر به شهرهای عادی و بازدید از طبیعت و جاذبه های معمول، به مکان‌هایی بروند که حس ترس و هیجان و حتی کنجکاوی را در وجودشان بیدار می‌کند. جالب است بدانید که سفر به این مناطق خود گونه‌ای از گردشگری محسوب می شود. در واقع سفر به این مکان‌های مرموز و دلهره‌ آور در مجموعه گردشگری وحشت یا گردشگری سیاه قرار می گیرد. نکته جالبی که در مورد این نوع سفرها باید بدانید این است که محل اقامت شما تاثیر مستقیمی بر میزان هیجانی که تجربه می‌کنید خواهد داشت.

 

به این صورت که اگر شما کلبه‌ای جنگلی را برای اقامتتان انتخاب کنید قطعا هیجان بیشتری را نسبت به کسانی که در ویلایی ساحلی اقامت دارند تجربه خواهید کرد. اگر شما هم از علاقمندان به سفرهای مرموز و هیجان انگیز هستید، خوب است بدانید که مکان‌های اسرارآمیز و ترسناک تاریخی و طبیعی بسیار زیادی در ایران وجود دارد و شما می توانید با اجاره ویلا سوئیت و کلبه چوبی و دیگر انواع اقامتگاه در یکی از شهرهای اطراف این جاذبه ها سفر خود را شروع کنید. در ادامه این مطلب 4 مورد از مرموزترین و هیجان انگیزترین جاذبه های ایران را به شما معرفی خواهیم کرد. 

 

سفر به تالاب ارواح 

تالاب ارواح و اجاره سوئیت در مرموزترین و ترسناک ترین مناطق ایران

 

بگذارید با ترسناک ترین نقطه شمال ایران شروع کنیم. در 12 کیلومتری نوشهر دریاچه ای وجود دارد که اهالی منطقه آن را به اسم تالاب ارواح می شناسند. البته این اسم چندان هم بی تناسب با فضای دریاچه نیست! اما نام اصلی این دریاچه "ملا کلا" یا دریاچه "ممرز" است. با این حال ترکیب درختان مرده وسط دریاچه، مه و صدای حیوانات وحشی منطقه، همگی شما را یاد فیلم‌های تخیلی و ترسناک می‌اندازد. همه این ویژگی ها باعث می شوند تا تالاب ارواح نام کاملا مناسبی برای این منطقه باشد. البته باید بگوییم که اهالی اطراف دریاچه تا به حال موفق به رویت ارواح این تالاب نشده اند، اما معتقدند که قطعا گذشتگان چیزی می دانسته اند که این نام را برای دریاچه انتخاب کرده اند. به عبارتی تا نباشد چیزکی، مردم نگویند چیزها! 

 

با تمام این توصیفات اجاره ویلا در نوشهر و سوئیت های بومی محلی بهترین و مناسب ترین گزینه برای کسانی است که می خواهند یک سفر هیجان انگیز را در نزدیکی تالاب ارواح تجربه کنند. 

 

سفری مخوف به قلعه جنی 

قلعه جنی کیش

 

یکی از مخوف ترین جاهای دیدنی ایران در جزیره کیش قرار داد. قلعه جنی، مخروبه ای متروک در نزدیکی کشتی یونانی کیش است که انگار از دل فیلم های ژانر وحشت بیرون آمده است. اگر می خواهید تجربه کاملی از سفر به قلعه ای تسخیر شده توسط اجنه داشته باشید، اجاره ویلا کیش و یا رزرو سوئیت در جزیره کیش و گشت و گذار در جزیره را در برنامه‌تان قرار دهید. حتما بعد از غروب آفتاب سری به قلعه جنی کیش بزنید! ترکیب اصوات وهمناک و مرموز از صدای چکه‌ آب گرفته تا پیچیدن صدای باد در محوطه قلعه و البته صدای حشرات و جانوران حتی شجاع ترین آدم ها را هم وحشت زده می کند. 

 

این قلعه قدیمی در گذشته پاسگاه هنگ مرزی بوده و بعدها تخلیه شده و به شکل متروکه در آمده است. اهالی محل معتقدند تخلیه پاسگاه به دلیل حضور جن هایی بوده که از حضور انسان ها در این قلعه ناراضی بوده اند. از آن زمان تاکنون افسانه های بسیاری در مورد این قلعه و ساکنانش روایت می شود که نمی توان گفت کدام به واقعیت نزدیکتر است. با این حال بازدید از این قلعه به آن دسته از مسافرانی که خواهان تجربه های هیجان انگیز و وحشتناک هستند پیشنهاد می شود. برای بازدید از این قلعه کافی است بعد از سفر به جزیره به سمت ساحل کشتی یونانی بروید. قلعه در همان محل قرار دارد. 

 

دره کال جنی، تلاقی شگفتی و ترس! 

دره کال جنی و اجاره ویلا و سوئیت در مرموزترین و ترسناک ترین مناطق ایران

 

در خراسان جنوبی و در طبس یک دره بسیار زیبا و شگفت انگیز وجود دارد که در عین زیبایی، ترس زیادی را در دل شما به وجود خواهد آورد. مردم محلی به آن دره جن ها یا دره کال جنی می گویند. صخره ها و تپه های این دره در همان نگاه اول دل شما را خالی می‌کنند. مردم محلی بر این باورند که این منطقه مکانی برای زندگی دیو و اجنه بوده است. بد نیست بدانید که دیوارنگاره ها و نقوشی که در این دره وجود دارند به واسطه سیلاب و جریان آب ایجاد شده است. همچنین حفره ها و جداره های ایجاد شده در صخره ها مانند چهره هایی با چشمان گود رفته به شما چشم دوخته اند که قطعا دیدن آن ها هول و هراس به دلتان می اندازد. 

 

دره ستارگان یا ارواح؟

دره ستارگان و اجاره ویلا و سوئیت در مرموزترین و ترسناک ترین مناطق ایران

 

شاید برایتان جالب باشد که دره ستارگان قشم هم یکی از جاذبه های مرموز و مخوف ایران است. اکثر ما این دره را با نام دره ستارگان می شناسیم، اما بسیاری از بومیان منطقه این دره را به نام دره ارواح می شناسند. غیر ممکن است شما در سفرتان به قشم بتوانید یکی از بومیان را قانع کنید که شب هنگام با شما به این دره بیاید. به عقیده مردم، شب‌ها ارواح و اجّنه در دره گشت ‌و گذار می‌کنند و هر آدمیزادی که بخواهد آرامش آن را به هم بزند، به شدت مجازات می‌شود. درواقع گشت و گذار در دره ستارگان تنها تا نزدیکی های غروب ادامه دارد. بنابراین اصلا به این فکر نکنید که می توانید شب را در این دره به صبح برسانید. حتما از قبل برای اجاره سوئیت قشم و اقامت در جزیره اقدام کنید.  

 

البته ناگفته نماند که این دره یکی از زیباترین جاذبه های ایران نیز به شمار می رود. اگر ترس از اجنه و ارواح مانع شما نشد حتما به تماشای ستارگان در آسمان صاف این منطقه بنشینید و لذت ببرید. 

 

قدم گذاشتن در قلعه آدمخواران!

قلعه آدمخواران اردبیل

 

یکی دیگر از مرموز ترین نقاط ایران قلعه آدم خواران اردبیل است. قلعه متروکه ای که در نزدیکی دهکده کورعباسلو از توابع شهرستان “نیر” در استان اردبیل واقع شده و از گذشته افسانه های زیادی درمورد آن گفته می شود. برای بازدید از این قلعه ترسناک معمولا مسافران بجای هتل از اقامتگاه های بومی استفاده می کنند و سوئیت در اردبیل انتخابی ایمن و مقرون به صرفه است. بر اساس افسانه هایی که وجود دارد تمام افرادی که قرن ها قبل از این قلعه دیدن کرده‌ اند، به طرز مرموز و اسرار آمیزی ناپدید شده‌ اند. برخی بر این باورند که قلعه این افراد را بلعیده و بر همین اساس نام این قلعه را قلعه آدم خواران گذاشته اند.

 

گشت و گذار در قبرستان جن ها! 

قبرستان جن ها و اجاره ویلا و سوئیت در مرموزترین و ترسناک ترین مناطق ایران

 

حالا که محل زندگی جن ها را به شما معرفی کردیم، بد نیستم گذر کوتاهی هم بر گورستان آن ها داشته باشیم! گورستان جن ها در روستای تیس از توابع چابهار قرار دارد و یکی از جاذبه های ترسناک ایران است. این قبرستان مرموز قدمتی 2500 ساله دارد و ابعاد عجیب و باورنکردنی سنگ قبرها باعث شده تا بسیاری به این عقیده برسند که در این محل دیوها یا اجنه دفن شده اند.  

 

اگر به چابهار سفر کردید و دلتان کمی هیجان خواست، حتما بعد از رزرو اقامتگاه و اجاره سوئیت در چابهار و ساکن شدن در منطقه، سری هم به روستای تیس بزنید و بازدید از این گورستان عجیب و مخوف را از دست ندهید. البته بد نیست بدانید که هیچکدام از محلی ها شما را برای رفتن به این قبرستان همراهی نخواهند کرد؛ چراکه شدیدا معتقدند این گورستان متعلق به اجنه است و برخی از آن ها حتی عنوان کرده اند که شب ها صدای همهمه و مویه و زاری اجّنه را بر سر گور از دست‌رفتگان خود شنیده اند. 

 

دریاچه تخت سلیمان؛ دریاچه گنج

دریاچه تخت سلیمان

 

دریاچه زیبا، مرموز و پرخطر به اسم« تخت سلیمان» در تکاب جاي گرفته که یکی از پررمز و رازترین جاهای دیدنی استان آذربایجان غربی به شمار می رود. شاید جالب باشد بدانید به عقیده مردم محلی این دریاچه با کوبیده شدن عصای« حضرت سلیمان» در زمین پدید آمده و گنجی ارزشمند و باستانی در عمق این دریاچه مخفی شده است.گنجی که در زمانهای مختلف، اشخاص شجاع و ماجراجوی زيادي را برای جست و جویش به دریاچه کشانده و دریاچه همه آن ها را بلعیده و حتی جنازه آن ها هم به خشکی بازنگشته است. افسانه ها و باورهای محلی قابل شنیدن و جذاب زیاد دیگری هم در مورد این دریاچه وجود دارد. تعدادی ديگر از مردم هم بر این عقیده هستند که این دریاچه محل تولد« زرتشت پیامبر» است. برای اقامت در نزدیکی این دریاچه مخوف می توانید ویلا یا سوئیت در ارومیه اجاره و رزرو کنید. 

 

کلبه وحشت انزلی

کلبه وحشت انزلی

 

کلبه وحشت انزلی یک مکان مشهور و مرموز در روستای صومعه‌سرا در استان گیلان ایران است. این منطقه به خاطر زیبایی طبیعی و داستان‌های مرتبط با آن، جذب گردشگران و ماجراجویان شده است. محلیان باور دارند که این مکان در شب دارای صداهای عجیب و مرموز است و بهتر است در این زمان از آن دوری کنند. کلبه وحشت انزلی ساختمانی متروکه و مهجور است که به عنوان مکانی اسرارآمیز و ترسناک شناخته می‌شود. برخی از افسانه‌های محلی حکایت می‌کنند که اگر در این کلبه بمانید، ارواح شما را ثروتمند می‌کنند. با این حال، بسیاری از افراد به دلیل داستان‌ها و ترسناکی‌های مرتبط با این مکان، حتی اجازه ورود به آن را هم ندارند. اگر خیلی اهل هیجان هستید می توانید با اجاره ویلا در انزلی و نزدیکی به این مکان مخوف شب متفاوتی را سپری گنید. 

 

باغ سنگی سیرجان

باغ سنگی سیرجان

 

در جنوب شرقی سیرجان، در فاصله ۴۰ کیلومتری، باغ سنگی درویش خان قرار دارد. این باغ از ۴۰ سال قبل تبدیل به باغ سنگی شده است. درویش خان درختان خشک شده را جابجا کرده و سنگ‌هایی را از کوه‌های اطراف جمع آوری کرده و آویزان کرده است. بعد از مرگ درویش خان، مردم تلاش می‌کنند درخت و سنگ‌ها را استوار کنند. باغ سنگی درویش خان یک جاذبه دیدنی در سیرجان است. شب ها صدای مهیبی از برخورد این سنگ ها با یکدیگر شنیده می شود.

 

اجاره سوئیت در مرموزترین و ترسناک ترین مناطق ایران

اجاره ویلا و سوئیت در مرموزترین و ترسناک ترین مناطق ایران

 

حال که با جاذبه های ترسناک ایران آشنا شدید، لازم است از راه های اقامت در این مناطق هم آگاه شوید. قطعا و بدون شک بهترین گزینه برای شما رزرو آنلاین اقامتگاه است. پیشنهاد ما به شما وبسایت اجاره ویلا و اقامتگاه لیدوماتریپ به آدرس www.lidomatrip.com است. این سامانه یکی از بهترین سامانه های تخصصی رزرو آنلاین اقامتگاه است که سال ها در این زمینه تجربه داشته و با در نظر گرفتن شرایط و نیاز شما بهترین اقامتگاه ها را برای رزرو آنلاین به شما معرفی خواهد کرد.

 

شما می توانید قبل از سفرتان برای رزرو آنلاین انواع اقامتگاه (ویلا، سوئیت، آپارتمان و...) با قیمت‌های متنوع از ارزان تا لوکس به وبسایت لیدوماتریپ مراجعه کرده و به راحتی و در کوتاه ترین زمان مناسب ترین اقامتگاه را در نزدیکی جاذبه مورد نظرتان انتخاب کرده و رزرو کنید. همچنین شما می توانید از پشتیبانان با حوصله لیدوما با شماره تماس 02191070021 نیز کمک بگیرید تا نزدیک ترین موارد را برای شما ارسال کنند و از بین آن ها گزینه مورد نظرتان را انتخاب کنید. بنابراین از بابت اقامت نگران نباشید. لیدوماتریپ در مخوف ترین جاها هم شما را تنها نخواهد گذاشت. 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024