زیباترین دختربچه جهان



چشم‌های آبی جذاب، مو‌های قهوه‌ای بلند و چهره فرشته‌گون او دل افراد زیادی را در سراسر جهان برد و باعث شد آناستازیا اکنون ۱.۴میلیون فالور در اینستاگرام خود داشته باشد. 

«آناستازیا کنیازوا» در سال ۲۰۱۷ لقب زیباترین دختر جهان را گرفت و جوان‌ترین مدلی شد که تاکنون روی مجله مد «French Vogue» ظاهر شده است. چشم‌های آبی جذاب، مو‌های قهوه‌ای بلند و چهره فرشته‌گون او دل افراد زیادی را در سراسر جهان برد و باعث شد آناستازیا اکنون ۱.۴میلیون فالور در اینستاگرام خود داشته باشد. حالا می‌خواهیم بدانیم بعد از گذشت دو سال، چه اتفاقی برای آناستازیا افتاده است.

 اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون ,زیباترین دختربچه

 

آناستازیا حرفه مدلینگ خود را از ۲.۵سالگی آغاز کرد و در ۴سالگی بسیار مشهور شد. بسیاری از برند‌ها عاشق او شدند، چون روبروی دوربین کاملا طبیعی رفتار می‌کرد و اصلا احساس ناراحتی نمی‌کرد. در سال ۲۰۱۵، مادر آناستازیا «آنا» حساب اینستاگرام برایش باز کرد و شروع به تبلیغ دخترش کرد.

 اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون ,زیباترین دختربچه

 

آناستازیا ستاره شد. در سال ۲۰۱۷، دیلی میل (Daily Mail) آناستازیای شش ساله را «زیباترین دختر جهان» نامید. مردم از ویژگی‌های عروسکی او مثل چشمان آبی درخشان، شگفت‌زده شدند.

 اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون ,زیباترین دختربچه

 

آناستازیا در سال ۲۰۱۸، رتبه پنجم را در میان زیباترین کودکان جهان کسب کرد و با بسیاری از برند‌های پوشاک قرارداد بست و در نمایش‌های تلویزیونی و فیلم‌ها شرکت کرد. با وجود این همه توجه، آناستازیا هنوز زندگی یک کودک عادی را دارد. او به مدرسه دولتی می‌رود و واقعا نمی‌داند چرا اینقدر محبوب است و والدینش هم سعی می‌کنند او را مثل یک کودک معمولی بزرگ کنند.

 

 اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون ,زیباترین دختربچه

 

آناستازیا سعی می‌کند بین مدلینگ و زندگی در مدرسه تعادل سالمی ایجاد کند. یکی از بزرگترین علایق او خوانندگی است و در حال حاضر می‌خواهد وقتی بزرگ شد، شیرینی‌پز یا دامپزشک شود.

 اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون ,زیباترین دختربچه

 

خانواده آناستازیا اصلا با صنعت مد و مدلینگ ارتباط ندارند. مادرش اقتصاددان است و پدرش در صنعت اتومبیل فعالیت می‌کند. او یک برادر هم دارد که ۷ سال بزرگ‌تر از آناستازیاست.

 

 

برترین‌ها  

  

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------