دستگیری ضارب مأمور راهور گرگان



اخبار,اخبار اجتماعی

جانشین فرمانده انتظامی گلستان از دستگیری ضارب مأمور راهور گرگان خبر داد.

سرهنگ «مسعود فروزان» در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: فرد شروری که نسبت به ضرب و شتم مأموران راهنمایی رانندگی شهرستان گرگان اقدام کرده بود، در کمتر از 5 ساعت دستگیر شد.

 

وی خاطرنشان کرد: این فرد شرور سابقه ضرب و شتم یکی از پرستاران بیمارستان 5 آذر گرگان را در کمتر از 2 ماه قبل دارد و از همین‌رو در زندان به سر می‌برد.

 

جانشین فرمانده انتظامی گلستان تصریح کرد: این فرد 24 ساعت پس از آزادی، مأمور راهوری که به‌علت تخلف رانندگی به وی تذکر داده بود را مورد ضرب و شتم قرار داد.

 

فروزان ادامه داد: شناسایی ضارب از همان لحظات نخست آغاز و مأموران پس از یک سری اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های میدانی، در کمتر از 5 ساعت موفق به شناسایی این شرور شده و وی را در مخفیگاهش دستگیر می‌کنند.

 

جانشین فرمانده انتظامی گلستان با اشاره به اعتراف این شرور به مجروح کردن مأمور پلیس راهور و تحویل وی به مراجع قضائی، خاطرنشان کرد: قوانین قضایی بازدارندگی لازم برای برخورد با این قبیل تبهکاران و مخلان نظم و امنیت جامعه که به خود اجازه تعرض به پلیس را نیز می‌دهند، نداشته و باید دستگاه قضائی برای این افراد اشد مجازات را در نظر گرفته تا در آینده شاهد تکرار چنین مواردی نباشیم.

 


تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------