داروهای لاغری در اینستاگرام تقلبی از آب درآمد



اخبار,اخبار اجتماعی

فردی که در فضای مجازی اقدام به تبلیغ داروهای لاغری می کرد و اجناس تقلبی برای شهروندان ارسال می کرد توسط پلیس فتای استان شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرآنلاین استان اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید مصطفی مرتضوی  رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان  اظهار داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه با مشاهده و خرید داروهای لاغری از طریق فضای مجازی و مواجهه با عوارض جانبی زیاد پس از مصرف آن داروها بررسی موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

 

این مقام انتظامی عنوان داشت: با بررسی های انجام شده توسط کارشناسان مشخص شد داروهای خریداری شده توسط شاکی علاوه بر اینکه لاغری به همراه ندارد تقلبی بوده و عوارض زیادی برای مصرف کنندگان دارد.

 

شناسایی متهم در منزل همراه با داروهای تقلبی

وی افزود: با انجام اقدامات تخصصی توسط کارشناسان پلیس فتا متهم در منزل خود که محل فروش و توزیع انواع داروهای تقلبی کرده بود شناسایی و دستگیر شد.

 

رئیس پلیس فتای اصفهان با هشدار به فروشندگان داروهای غیرمجاز بیان داشت: پلیس با افرادی که سلامت شهروندان را به مخاطره می اندازند با قاطعیت برخورد می کند، همچنین شهروندان به تبلیغات فروش دارو و تجهیزات پزشکی در سایت های اینترنتی توجه نکنند زیرا بررسی ها نشان می دهد اکثر این وب سایت ها اقدام به فروش تجهیزات تقلبی پزشکی و دارویی غیر مجاز کرده و بخشی از آنها نیز از این طریق از شهروندان کلاهبرداری می کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------