چوب حراج به سرمايه كارگران در شستا؛ يك خبرنگار مديرعامل رايتل شد!



اخبار,اخبار اجتماعی,مدیرعامل رایتل

شنیده ميشود بعد از انتصاب شخصی تازه کار بعنوان مدیرعامل جدید رایتل، سه عضو هیئت مدیره این شرکت استعفا داده و از امضای صورت جلسه انتصاب خودداری کرده اند.

 

علیرغم این، با پافشاری برخی دستهای پشت پرده، این فرد بعنوان مدیرعامل معرفی شده است.

 

اطلاعیه سازمان تنظیم مقررات و  ارتباطات رادیویی: انتصاب مدیرعامل رایتل غیرقانونیست

با توجه به خبرهای انتشار شده در مورد تعیین مدیرعامل جدید براي شرکت خدمات ارتباطی رایتل، ذکر موارد زیر ضروری است:

 

۱- طبق پروانه های صادر شده از طرف رگولاتوری، مصوبات کمیسیون تنظیم قانون ارتباطات براي تمامی دارندگان پروانه الزامی الاجراست و این مسئله  در پروانه رایتل هم با صراحت قید شده است.

 

۲-  مصوبه الزامات احراز صلاحیت حرفه ای مدیران و دارندگان پروانه در حوزه ICT به اپراتور ذکر شده ابلاغ و براي اپراتور  درباره تعیین مدیرعامل تازه هم الزامی الاجراست.

 

۳- علیرغم ادعای تعیین مدیرعامل تازه از دو شهریور ، تمامی مکاتبه ها اپراتور رایتل  با سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از آغاز شهریور ماه تا به حال با امضای سرپرست این اپراتور انجام گردیده است.

 

۴- طبق مصوبه کمیسیون  هرگونه انتصاب قبلی در مورد مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره که در روزنامه رسمی ثبت شده باشد مشمول مصوبه اخیر کمیسیون نمی باشد. که این مسئله در مورد مدیر عامل جدید محقق نشده است.

 

بنابراین باتوجه به موردهای بالا و به علت عدم رعایت مصوبه کمیسیون این تعیین از نظر رگولاتوری  فاقد وجاهت بوده و اقدامات و تصمیمات ایشان مورد قبول رگولاتوری نخواهد بود. واضح و روشن در صورت پافشاری شرکت ذکر شده براي انتصاب ایشان الزامی است تا مشخصات و پیشینه کاری ایشان براي رگولاتوری ارسال شود تا مراحل بررسی صلاحیت حرفه ای ایشان طبق مصوبه کمیسیون صورت پذیرد.

 

جماران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------