آخرین اخبار جامعه

سازمان هواشناسی ,اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی

سامانه بارشی یک روز زودتر وارد کشور می‌شود | صدور هشدار نارنجی برای استان‌های غربی

سامانه بارشی از عصر امروز دوشنبه (۱۰ اردیبهشت) از غرب کشور وارد می‌شود. به گزارش همشهری ‌آنلاین کارشناس سازمان هواشناسی کشور…

مدارس مشهد فردا (8 مهر) تعطیل است



اخبار,اخبار اجتماعی,تعطیلی مدارس مشهد
مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: مراکز مهدکودک، پیش دبستانی، مدارس ابتدایی و کلیه مدارس استثنایی در نواحی هفتگانه آموزش‌وپرورش در مشهد، تبادکان، احمدآباد و رضویه در شیفت صبح فردا دوشنبه هشتم مهرماه تعطیل شد.

به گزارش موج، تورج همتی، مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی اظهار کرد: با توجه به استمرار روند افزایشی غلظت آلاینده‌های هوا تا فردا صبح و پیش‌بینی اعضای کارگروه اجرایی و اضطراری کاهش آلودگی هوا ی استان، افزایش ریزگردها و سایر آلاینده‌ها در سطوح پایینی جو را در مشهد داریم و بر این اساس آلودگی هوا در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس در کلانشهر مشهد تا فردا صبح نیز تا حدودی تداوم دارد.

 

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی افزود: بر اساس مصوبه کارگروه اجرایی و اضطراری کاهش آلودگی هوای استان که امروز یکشنبه مورخ ۷ مهرماه در محل دفتر معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری با حضور اعضای کارگروه مربوطه برگزار شد، فردا دوشنبه هشتم مهر ماه به‌دلیل افزایش غلظت آلاینده‌های هوا و تداوم وضعیت ناسالم هوا برای گروه‌های حساس، تصمیم اعضای کارگروه اجرایی و اضطراری آلودگی هوای مشهد تنها بر تمدید تعطیلی مراکز مهدکودک، پیش دبستانی، مدارس ابتدایی و کلیه مدارس استثنایی در نواحی هفتگانه آموزش‌وپرورش در مشهد، تبادکان، احمدآباد و رضویه در شیفت صبح فردا دوشنبه هشتم مهرماه است.

 

وی ادامه داد: توصیه زیست محیطی به شهروندان برای کمک به کاهش آلاینده‌های هوای مشهد، پرهیز از تردد غیرضروری در سطح شهر و استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی است و لازم است ورزشکاران از هرگونه فعالیت ورزشی در فضاهای باز اجتناب کنند.

 

گفتنی است؛ از روز ۲۷ شهریور ماه کیفیت هوای کلانشهر مشهد با افزایش ذرات معلق و گرد و غبار به وضعیت ناسالم رسیده است و حسب گزارش مرکز پایش آلاینده‌های زیست محیطی مشهد و اداره کل هواشناسی استان، شیب نمودار وضعیت آلاینده‌ها تا ظهر فردا افزایشی و پس از آن کاهشی است.

 

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------