اتباع خارجی تا 17 مهر برای ثبت‌نام در پیاده‌روی اربعین مهلت دارند



اخبار,اخبار اجتماعی
مدیرکل اتباع و مهاجران خارجی استانداری تهران گفت: اتباع خارجی تا 17 مهر مهلت دارند تا نسبت به ثبت‌نام لازم برای خروج از کشور و حضور در پیاده‌روی اربعین اقدام کنند.

به گزارش فارس، منصور حاجی مدیرکل اتباع و مهاجران خارجی استانداری تهران در جمع خبرنگاران درباره اعزام اتباع خارجی به کربلا و پیاده‌روی اربعین اظهار داشت: در حال حاضر آمار تقریبی اتباع مجاز در کشور حدود 650 هزار نفر است و تاکنون 300 خانوار که حدود 600 نفر می‌شوند در سامانه‌های مشخص شده برای این سفر ثبت‌نام کرده‌اند که البته چون ثبت‌نام‌ها تازه شروع شده، در روزهای آینده قطعاً این تعداد افزایش خواهند یافت. 

 

وی تأکید کرد: تا 17 مهر اتباع خارجی مهلت دارند نسبت به ثبت‌نام خود برای خروج از کشور ثبت‌نام کنند که البته این اتباع از مرز چزابه خارج خواهند شد.

 

حاجی گفت: اتباع افغانستانی باید به دفاتر کفالت در استان تهران مراجعه کنند و اتباع عراقی نیز باید به اداره‌کل اتباع و امور خارجی مراجعه کنند و در اسرع وقت، روادید آنها صادر می‌شود. 

 

مدیرکل اتباع و مهاجران خارجی استانداری تهران ادامه داد: خدماتی که ما ارائه می‌دهیم، فقط برای اتباع خارجی مجاز است و به اتباع غیرمجاز خدماتی ارائه نخواهد شد. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------