آخرین اخبار جامعه

سازمان هواشناسی ,اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی

سامانه بارشی یک روز زودتر وارد کشور می‌شود | صدور هشدار نارنجی برای استان‌های غربی

سامانه بارشی از عصر امروز دوشنبه (۱۰ اردیبهشت) از غرب کشور وارد می‌شود. به گزارش همشهری ‌آنلاین کارشناس سازمان هواشناسی کشور…

ساعات ورزش مدارس به دلیل آلودگی هوا تا پایان هفته تعطیل است



اخبار,اخبار اجتماعی,تعطیلی ساعات ورزش مدارس
فرماندار شهرستان پیشوا گفت: ساعات ورزش مدارس از فردا تا پایان هفته تعطیل است و هرگونه فعالیت ورزشی و بدنی در فضای باز ممنوع اعلام شد و مقرر شد در صورتی که شاخص آلایندگی هوا به مرز ۱۵۰ برسد مدارس تعطیل شود.

حسین عباسی فرماندار شهرستان پیشوا در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: با افزایش شاخص های آلایندگی هوای تهران در روزهای اخیر صبح امروز جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران تشکیل شد.

 

وی افزود: از مهمترین دستورالعمل های این جلسه تعطیلی ساعات ورزش مدارس از فردا تا پایان هفته بود که هرگونه فعالیت ورزشی و بدنی در فضای باز ممنوع اعلام شد و مقرر شد در صورتی که شاخص آلایندگی هوا به مرز ۱۵۰ برسد مدارس تعطیل شود.

 

عباسی در مورد تعطیلی مدارس در پیشوا تصریح کرد: در صورت استمرار آلایندگی بالای شاخص های اعلام شده در شهرستان پیشوا از طریق کمیته اضطرار استانداری در این باره تصمیم و اعلام خواهد شد و به احتمال زیاد با ادامه این روند آلودگی ها مدارس ابتدایی و پیش دبستانی تعطیل خواهد شد باز هم در این مورد فردا جلسه ای فوری در فرمانداری پیشوا برگزار خواهد شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------