آلودگی هوای اصفهان، هفته آینده افزایش می‌یابد



اخبار,اخبار اجتماعی,آلودگی هوای اصفها
پایداری وضعیت جوی و سکون نسبی هوا در روزهای آینده سبب افزایش غلظت آلاینده‌ها و ناسالم شدن کیفیت هوا در کلانشهر اصفهان و مناطق صنعتی و پرجمعیت استان می‌شود.

به گزارش ایرنا، اداره کل هواشناسی استان اصفهان روز پنجشنبه با صدور اطلاعیه‌ای از استقرار جو به نسبت پایدار و افزایش آلاینده‌ها در کلانشهر اصفهان و شهرهای صنعتی و پرجمعیت استان در روزهای آینده خبر داد.

 

در این اطلاعیه تاکید شد: با توجه به پایداری نسبی جو و سکون نسبی هوا، از روز جمعه تا اوایل روز دوشنبه، شرایط برای افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در کلانشهر اصفهان و شهرهای صنعتی و پرجمعیت استان مهیاست.

 

بر اساس این اطلاعیه کاهش کیفیت هوا و کاهش دید افقی و کاهش کیفیت هوا تا رسیدن به شرایط ناسالم برای عموم از فردا (جمعه) تا روز دوشنبه هفته آینده در اصفهان و شهرهای صنعتی استان پیش‌بینی می‌شود.

 

کارشناس مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان امروز به ایرنا گفت: نقشه‌های هواشناسی بیانگر جوی به نسبت پایدار بر روی استان تا ۲ روز آینده است.

 

حجت‌الله علی عسگریان افزود: وضعیت جوی در بیشتر مناطق استان بصورت قسمتی ابری تا نیمه ابری و در مناطق مرکزی  از جمله کلانشهر اصفهان و مناطق صنعتی استان به دلیل پایداری نسبی جو و سکون نسبی هوا شرایط برای انباشت آلاینده‌های جوی و کاهش دید و کیفیت هوا وجود دارد.

 

وی ادامه داد: همچنین با عبور موج ناپایدار ضعیف از نواحی غربی استان شرایط برای بارش پراکنده باران و برف در این مناطق مهیاست.

 

علی عسگریان بیان کرد: دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق استان یک تا ۲ درجه سانتیگراد افزایش خواهد داشت.

 

کارشناس مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان برای کلانشهر اصفهان در روز جمعه (فردا)، هوای قسمتی ابری و غبارمحلی، گاهی افزایش ابر و وزش باد و برای روز شنبه، هوای قسمتی ابری و غبار محلی و گاهی افزایش ابر و وزش باد پیش بینی کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------