آخرین اخبار جامعه

سازمان هواشناسی ,اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی

سامانه بارشی یک روز زودتر وارد کشور می‌شود | صدور هشدار نارنجی برای استان‌های غربی

سامانه بارشی از عصر امروز دوشنبه (۱۰ اردیبهشت) از غرب کشور وارد می‌شود. به گزارش همشهری ‌آنلاین کارشناس سازمان هواشناسی کشور…

آلودگی هوای اصفهان، هفته آینده افزایش می‌یابد



اخبار,اخبار اجتماعی,آلودگی هوای اصفها
پایداری وضعیت جوی و سکون نسبی هوا در روزهای آینده سبب افزایش غلظت آلاینده‌ها و ناسالم شدن کیفیت هوا در کلانشهر اصفهان و مناطق صنعتی و پرجمعیت استان می‌شود.

به گزارش ایرنا، اداره کل هواشناسی استان اصفهان روز پنجشنبه با صدور اطلاعیه‌ای از استقرار جو به نسبت پایدار و افزایش آلاینده‌ها در کلانشهر اصفهان و شهرهای صنعتی و پرجمعیت استان در روزهای آینده خبر داد.

 

در این اطلاعیه تاکید شد: با توجه به پایداری نسبی جو و سکون نسبی هوا، از روز جمعه تا اوایل روز دوشنبه، شرایط برای افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در کلانشهر اصفهان و شهرهای صنعتی و پرجمعیت استان مهیاست.

 

بر اساس این اطلاعیه کاهش کیفیت هوا و کاهش دید افقی و کاهش کیفیت هوا تا رسیدن به شرایط ناسالم برای عموم از فردا (جمعه) تا روز دوشنبه هفته آینده در اصفهان و شهرهای صنعتی استان پیش‌بینی می‌شود.

 

کارشناس مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان امروز به ایرنا گفت: نقشه‌های هواشناسی بیانگر جوی به نسبت پایدار بر روی استان تا ۲ روز آینده است.

 

حجت‌الله علی عسگریان افزود: وضعیت جوی در بیشتر مناطق استان بصورت قسمتی ابری تا نیمه ابری و در مناطق مرکزی  از جمله کلانشهر اصفهان و مناطق صنعتی استان به دلیل پایداری نسبی جو و سکون نسبی هوا شرایط برای انباشت آلاینده‌های جوی و کاهش دید و کیفیت هوا وجود دارد.

 

وی ادامه داد: همچنین با عبور موج ناپایدار ضعیف از نواحی غربی استان شرایط برای بارش پراکنده باران و برف در این مناطق مهیاست.

 

علی عسگریان بیان کرد: دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق استان یک تا ۲ درجه سانتیگراد افزایش خواهد داشت.

 

کارشناس مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان برای کلانشهر اصفهان در روز جمعه (فردا)، هوای قسمتی ابری و غبارمحلی، گاهی افزایش ابر و وزش باد و برای روز شنبه، هوای قسمتی ابری و غبار محلی و گاهی افزایش ابر و وزش باد پیش بینی کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------