بارش برف و باران تا دوشنبه در اکثر استان‌ها/ تهران اواخر امشب بارانی می‌شود



اخبار,اخبار اجتماعی
سازمان هواشناسی از بارش برف و باران از امروز تا روز دوشنبه هفته آینده در اکثر مناطق کشور خبر داد. بر اساس نقشه‌های هواشناسی امشب آسمان تهران بارانی می‌شود.

به گزارش تسنیم، بر اساس بررسی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در استان‌های گیلان و مازندران، برخی مناطق استان‌های واقع در غرب کشور، استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی، بخش‌هایی از خوزستان، بوشهر، شمال فارس و از بعدازظهر در استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی بارش باران و برف، وزش باد و در مناطق جنوبی رعد و برف پیش بینی می‌شود.

 

فردا شنبه در اکثر مناطق کشور به جز جنوب شرق بارش روی خواهد داد. شدت بارش در این روز در شمال شرق خوزستان، جنوب لرستان، شمال غرب چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و برخی مناطق فارس و بوشهر است.

 

 سامانه بارشی روز یکشنبه به تدریج از نواحی غربی کشور عبور کرده و در نیمه شرقی کشور و بخش‌هایی از جنوب فعال خواهد بود و از اواخر شنبه و یکشنبه در نیمه شرقی وزش باد شدید پیش بینی شده است.

 

روز دوشنبه بارش پراکنده در جنوب سیستان و بلوچستان، شمال استان‌‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی و غرب استان‌های کردستان و کرمانشاه پیش بینی می‌شود. بر اساس اعلام سازمان هواشناسی روز سه شنبه هفته آینده در اکثر مناطق کشور جو آرام حاکم است.

 

به گزارش تسنیم، تهران امروز آسمان آفتابی تا قسمتی ابری با بیشینه دمای 10 درجه و کمینه دمای 2 درجه خواهد داشت. امروز در جهت جنوب شرقی بادهایی با سرعت 7 تا15 کیلومتر بر ساعت در پایتخت می‌وزد و احتمال بارندگی در شب 68 درصد است.

 

فردا آسمان تهران آفتابی تا قسمتی ابری پیش بینی شده که سرعت وزش باد در جهت شرق و شمال شرقی 9 تا 13 کیلومتر و احتمال بارندگی طی روز شنبه 58 درصد و در شب 70 درصد است. یکشنبه،‌دوشنبه و سه شنبه آسمان پایتخت آفتابی گاهی با افزایش ابر پیش‌بینی شده و چهارشنبه شب احتمال بارش‌های پراکنده برای تهران وجود دارد.


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------