ممنوعیت استفاده سلبریتی‌ها از بادیگارد



اخبار,اخبار اجتماعی,ممنوعیت استفاده سلبریتی‌ها از بادیگارد
رییس پلیس پيش‌گيري نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: هر شخص معمولی و یا سلبریتی ها از باديگارد استفاده کنند با آن ها برخورد می شود.

به گزارش ایلنا، سردار محمد شرفی خاطرنشان کرد: هیچ شخصی اجازه ندارد با علامت و امکانات خاص، فردی را تحت عنوان محافظ شخصی همراهی کند و این چنین رفتارها غیرقانونی و قابل پیگرد است.

 

سردار شرفی در مورد استفاده بعضی سلبریتی ها از اشخاصی بعنوان محافظ شخصی و قانونی یا غیرقانونی بودن این اقدام، گفت: طبق قوانین و مقررات، موضوعی با عنوان "بادیگارد" بصورت رسمی و قانونی تعریف نشده است.

 

رییس پلیس پيش‌گيري نیروی انتظامی افزود: هر کسی از این عنوان استفاده کند یا رفتارهایی مثل به بادیگاردها داشته باشد، مسلما مورد مؤاخذه قرار می گیرد و پلیس هم مکلف به برخورد با چنين مواردی است.

او اعلام کرد: نشانی هایی به پلیس اعلام و عنوان شده بود که این دسته اشخاص در محل های خاص، تحت عنوان محافظ شخصی آموزش می بینند که پیگیری توسط ما صورت گرفت ولی برای مان محرز نشد که مراکزی سازمان یافته تعدادی را تحت این عنوان آموزش دهد و بکارگیری کند.

 

این مقام انتظامی گفت: البته مواردی در مشهد و چند استان کشور وجود داشته است که گروه هایی خاص، اقدام به همراهی سلبریتی ها می کنند که برخورد با آن ها صورت گرفته است.

 

رییس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی متذکر شد: در این زمینه، با پلیس فتا و امنیت نیز در تعامل هستیم و اگر موردی نیز توسط آن ها اعلام شود، بصورت مشترک به آن پرونده رسیدگی می کنیم.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------