مدارس کدام شهرها فردا (23 بهمن) تعطیل است؟



اخبار,اخبار اجتماعی,تعطیلی مدارس
مدارس برخی استان‌های کشور فردا چهارشنبه ۲۳ بهمن ماه به دلیل برودت و سردی هوا تعطیل هستند.

به گزارش میزان، مدارس برخی استان‌های کشور فردا چهارشنبه ۲۳ بهمن ماه به دلیل برودت و سردی هوا تعطیل هستند. هر گونه خبر تعطیلی مدارس در این خبر اعلام می شود.

 

تعطیلی مدارس کرمانشاه

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه اعلام کرد: کلیه مقاطع تحصیلی، پیش‌دبستانی و دانشگاه‌های استان به جزء شهرستان‌های سرپل‌ذهاب، قصرشیرین و بخش مرکزی گیلانغرب فردا (چهارشنبه) به علت کاهش شدید دما و یخبندان تعطیل است.

 

جلیل بالایی اعلام کرد: ستاد مدیریت بحران استانداری با موافقت استاندار کرمانشاه به موجب گزارش هواشناسی به دلیل برودت، کاهش شدید دما و یخبندان و جلوگیری از شیوع سرماخوردگی، مدارس را در روز چهارشنبه تعطیل اعلام کرده است. بارش شدید برف دمای هوای برخی شهرستان‌های استان کرمانشاه تا ۱۰ درجه زیر صفر رسانده است. استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای ۳۲۵ هزار دانش آموز است.

 

تعطیلی مدارس فیروزکوه

مهدی یوسفی جمارانی فرماندار فیروزکوه از تعطیلی همه مقاطع تحصیلی این شهرستان برای فردا خبر داد.

 

یوسفی جمارانی اظهار داشت: تمام مدارس فیروزکوه در همه مقاطع تحصیلی به دلیل برودت، کاهش شدید دما و یخبندان و جلوگیری از شیوع سرماخوردگی تعطیل است.

 

تعطیلی مدارس گیلان

روابط عمومی آموزش و پرورش گیلان اعلام کرد: به علت بارش برف و یخبندان همه مدارس مقاطع تحصیلی پیش دبستانی، ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم در ۲ نوبت صبح و عصر فردا چهارشنبه ۲۳ بهمن تعطیل است.

 

در این اطلاعیه آمده است مدیران و عوامل اجرایی مدارس با حضور در محل خدمت و هماهنگی لازم با انجمن اولیا و مربیان برای برف روبی سقف و محوطه مدارس و مراقبت از ساختمان‌ها و اماکن اهتمام لازم داشته باشند.

 

تعطیلی مدارس همدان

به علت برودت هوا، کاهش شدید دما و یخبندان تمام دوره‌های تحصیلی در سراسر استان در نوبت صبح روز چهارشنبه ۲۳ بهمن ماه تعطیل است.

 

مدارس برخی مناطق مازندران روز چهارشنبه تعطیل است

براساس اعلام روابط عمومی آموزش و پرورش استان روز چهارشنبه مدارس همه مقاطع شهرستان کلاردشت و مرزن آباد به دلیل بارش برف، یخبندان و سرمای هوا تعطیل خواهد بود.

 

همچنین دیگر مدارس شهرستان‌ها و مناطق استان فردا دایر است و هرگونه افزایش تعطیلی مدارس شهری و روستایی متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

 

تعطیلی و تاخیر در فعالیت آموزشی مدارس بروجرد

مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی شهر بروجرد و روستا در نوبت صبح به علت برودت هوا، یخبندان، لغزنده بودن خیابان‌ها و معابر تعطیل است.

 

همچنین فعالیت آموزشی در مدارس متوسطه اول و دوم و هنرستان‌های شهر و روستا از ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود.

 

مدارس ابتدایی استان قزوین فردا تعطیل است

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: به دلیل بارش برف و یخبندان مدارس پیش دبستانی و ابتدایی استان قزوین فردا چهارشنبه در نوبت صبح تعطیل است.

 

تمام مقاطع تحصیلی استان زنجان فردا تعطیل است

به دلیل برودت هوا، تمام مقاطع تحصیلی مناطق و نواحی ۱۴ گانه استان زنجان در شیفت صبح وعصر روز فردا (چهارشنبه) ۲۳ بهمن ماه تعطیل است.

 

مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی شیفت صبح شهرستان پردیس تعطیل شد

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان پردیس گفت: به دلیل برودت هوا و یخ‌زدگی معابر شهرستان فردا مقاطع ابتدایی و پیش دبستانی شیفت صبح شهرستان پردیس تعطیل خواهد بود.

 

تعطیلی مدارس لرستان

شهر خرم آباد:فعالیت مدارس نوبت صبح ابتدایی با یک ساعت تأخیر از ساعت ۹ صبح آغاز می‌گردد

 

 بروجرد و اشترینان:تمامی مدارس نوبت صبح ابتدایی تعطیل و فعالیت آموزشی مدارس متوسطه اول و دوم با یک ساعت تأخیر از ساعت ۹ صبح آغاز می‌گردد

 

الیگودرز و ززوماهرو: تمامی مدارس نوبت صبح و عصر تعطیل می‌باشد

 

 ازنا: مدارس نوبت صبح ابتدایی تعطیل و فعالیت آموزشی مدارس متوسطه اول و دوم با یک ساعت تاخیر از ساعت ۹ صبح آغاز می‌گردد

 

 دورود:فعالیت آموزشی تمامی مدارس نوبت صبح با یک ساعت تاخیر

 

 نورآباد و کاکاوند:کلیه مدارس تعطیل می‌باشد

 

سلسله: مدارس ابتدایی نوبت صبح تعطیل و فعالیت آموزشی مدارس متوسطه اول و دوم با یک ساعت تاخیر از ساعت ۹ صبح آغاز می‌گردد.

 

کوهدشت، پلدختر، رومشگان و معمولان: مدارس ابتدایی نوبت صبح تعطیل و فعالیت آموزشی مدارس متوسطه اول و دوم بایکساعت تاخیر

 

بیرانشهر:تمامی مدارس نوبت صبح تعطیل است

 

 زاغه: مدارس ابتدایی نوبت صبح تعطیل و فعالیت مدارس دوره اول و دوم با یک ساعت تاخیر

 

بخش پاپی: کلیه مدارس نوبت صبح با یک ساعت تاخیر 

 

 سیلاخور: مدارس ابتدایی نوبت صبح تعطیل و فعالیت آموزشی مدارس متوسطه اول و دوم با یک ساعت تاخیر

 

تعطیلی مدارس مازندران

آموزش و پرورش مازندران اعلام کرد: برای روز چهارشنبه ۲۳بهمن تمامی مدارس شهرستان عباس آباد، کلاردشت، مرزن آباد، بهش کجور نوشهر و بخش بلده شهرستان نور در ۲ نوبت صبح و عصر تعطیل است.

 

در اطلاعیه این اداره کل همچنین اعلام شد که تمامی مدارس دهستان فیروزجاه بندپی شرقی شهرستان بابل برای فردا تعطیل می‌باشد. 

 

تعطیلی مدارس کوهرنگ 

روابط عمومی اداره آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ گفت: باستحضار کلیه فرهنگیان محترم و دانش آموزان عزیز شهرستان کوهرنگ می‌رساند فردا چهارشنبه بیست و سوم بهمن ماه کلیه مقاطع تحصیلی شهرستان کوهرنگ بعلت بارش برف، لغزندگی معابر و برودت هوا تعطیل خواهند بود. 

 

تعطیلی مدارس تبریز

 

در نواحی ۵ گانه تبریز؛ کلیه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

 

تعطیلی مدارس چهارمحال و بختیاری 

روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مدارس ابتدایی شهرکرد، بروجن، سامان، بن، لاران، فارسان، کیار، گندمان و بلداجی تعطیل و مدارس مقطع متوسطه اول و دوم این مناطق فعالیت آموزشی خود را با یک ساعت تاخیر آغاز می‌کنند.

 

در ادامه این اطلاعیه تصریح شده است: مدارس اردل، میانکوه، خانمیرزا و عشایر نیز در تمامی مقاطع تحصیلی و در لردگان و فلارد تنها مدارس مقطع ابتدایی فعالیت آموزشی خود را با یک ساعت تاخیر آغاز می‎کنند.

 

تعطیلی مدارس مرکزی 

اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی اعلام کرد: مدارس تمامی مقاطع تحصیلی در بیشتر نقاط استان فردا چهارشنبه ۲۳ بهمن‌ماه به دلیل سرما، برودت هوا و لغزندگی معابر تعطیل است 

 

براساس اطلاعیه این اداره کل؛ تمام مدارس اراک و هشت شهرستان دیگر استان مرکزی فردا تعطیل است.

 

بر اساس این اطلاعیه مدارس تمامی دوره‌های تحصیلی در شهر و روستا در زرندیه، خمین، خنداب، کمیجان، آشتیان، تفرش، فراهان، شازند و منطقه نوبران در نوبت صبح تعطیل می‌باشد.

 

فعالیت مدارس نوبت صبح در تمامی دوره تحصیلی شهر و روستا در شهرستان‌های محلات و دلیجان با تاخیر و ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود، ولی فعالیت مراکز آموزشی در ساوه به صورت عادی خواهد بود.

 

مدارس یزد تعطیل نیست

محسن گلستانی‌فر رییس اداره روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد اعلام کرد: تمام مدارس این استان، فردا چهارشنبه در تمام مقاطع و در ۲ شیفت صبح و عصر دایر است.

 

وی همچنین خبر‌های منتشره در برخی کانال‌های خبری مبنی بر تعطیلی مدارس استان در روز چهارشنبه را تکذیب کرد و اظهار داشت: انتشار خبر‌های بی پایه و اساس در برخی کانال‌ها مبنی بر تعطیلی مدارس استان یزد موجب تماس‌های مکرر خانواده‌ها برای مطلع شدن از صحت و سقم این خبر شده است.

 

تعطیلی مدارس کردستان

محمد فلاحی مدیرکل مدیریت بحران استانداری کردستان گفت: تمام مقاطع تحصیلی و پیش‌دبستانی شهری و روستایی سراسر استان فردا (چهارشنبه) به علت کاهش شدید دما و یخبندان تعطیل است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------