برنامه‌های نوروزی حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) مجازی شد/ پایانه‌های مسافری شیراز تعطیل شد



اخبار,اخبار اجتماعی,برنامه‌های نوروزی حرم مطهر امام رضا
آستان قدس رضوی روز چهارشنبه طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: برنامه‌های تحویل سال نو، اعیاد نوروز و شعبانیه در حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) به صورت غیرحضوری و از طریق فضای مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، در این اطلاعیه آمده است: با توجه به توصیه‌های موکد مسوولان و متخصصان امور بهداشتی و درمانی برای جلوگیری از برگزاری تجمع، ضمن عذرخواهی از مشتاقان زیارت حرم مطهر رضوی به استحضار می‌رساند، ویژه برنامه‎های نوروزی و اعیاد شعبانیه آستان قدس رضوی از جمله برنامه تحویل سال نو به صورت غیر حضوری برگزار خواهد شد.

 

این اطلاعیه می‌افزاید: آستان قدس رضوی با همکاری سازمان صداوسیما و مجموعه های مختلف رسانه‎ای و فضای مجازی در نظر دارد بستر بهره‌مندی ارادتمندان از انوار معنوی مضجع منور رضوی را به صورت غیرحضوری و پخش زنده فراهم نماید لذا از همه هم‌میهنان و عاشقان حضرت امام رضا (ع) خواهشمندیم از تشرف حضوری خودداری و به صورت غیرحضوری و زیارت از راه دور، متوسل به وجود مبارک آن حضرت شوند.

 

در ادامه این اطلاعیه آمده است: امید است با توکل به خداوند متعال، توسل به حضرات معصومین علیهم السلام و عنایت و کرامت حضرت امام هشتم (ع) و دقت نظر در رعایت اصول بهداشتی، ملت شریف ایران به سلامت و عافیت نائل گردند و در آینده نه چندان دور خادمان بارگاه مطهر حضرت علی بن موسی الرضا (ع) با توان بیش از پیش، پذیرا و خدمتگزار زائران و مجاوران حضرتش باشند.

 

پایانه‌های مسافری شیراز تعطیل شد

سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز اعلام کرد بر اساس مصوبه این شورا، پایانه‌های مسافری در این شهر تعطیل شده است.

 

سعید نظری عصر چهارشنبه 21 اسفندماه به خبرنگاران گفت: براساس مصوبه شورای اسلامی شهر شیراز، تمام پایانه‌های مسافری در این کلانشهر، به حالت تعطیل در می‌آید.

 

وی با اشاره به تعلیق فعالیت‌های مترو از صبح پنجشنبه 22 اسفندماه در شیراز، خاطرنشان کرد: این تصمیمات از سوی شورا به اطلاع استاندار محترم فارس نیز رسانده شده است.

 

نظری با بیان اینکه تمام فعالیت‌ها در کارگاه‌های عمرانی شهرداری شیراز نیز به حالت تعلیق درآمده است، گفت: این تصمیمات از سوی شورا با هدف مقابله بهتر با گسترش بیماری کروناویروس، اتخاذ شده است.

 

سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: شورا به شهرداری شیراز اجازه داد که از سیستم دورکاری برای همکاران این مجموعه بهره گیرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------