کارمند معترض اداره دارائی بندر امام را به آتش کشید



اخبار,اخبار اجتماعی
فرماندار شهرستان ماهشهر گفت: یکی از کارمندان اداره دارایی بندر امام( ره)به دلیل رد تقاضای خارج از چارچوب موازین اداری مبنی بر تبدیل وضعیت شغلی خود، دست به آتش افروزی در این اداره زد.

محسن بیرانوند روز سه‌شنبه در گفت‌گو با ایرنا با بیان اینکه یک طبقه از اداره دارایی بندر امام به دلیل آتش سوزی توسط این فرد دچار خسارت جدی شده، گفت: این اداره طی روزهای آینده تعطیل خواهد بود تا تعمیرات و بازسازی‌های لازم در انتخابات صورت گیرد.

 

وی ادامه داد: گفته شده این فرد پیش از این طی چند نوبت، تهدید کرده بود که در صورتی که با درخواست تغییر وضعیت شغلی او موافقت نشود، اقدام به آتش زدن اداره می‌کند که در نهایت امروز با استفاده از بنزین این حادثه را به‌وجود آورد.

 

رئیس شورای تامین شهرستان ماهشهر با بیان اینکه تبدیل وضعیت کارمندان دولت در قالب قوانین و مقررات رایج کشور انجام می‌شود، گفت: تبدیل وضعیت یکی از کارکنان این اداره که از مسیر شرکت در آزمون استخدامی صورت گرفته بود، باعث تحریک این فرد برای انجام چنین اقدامی شد.

 

بیرانوند تصریح کرد: این حادثه کشته و یا زحمی نداشته و فرد آتش افروز دستگیر و در اختیار نیروهای انتظامی است.

 

فرماندار ماهشهر تصریح کرد: تحقیقات در این رابطه همچنان ادامه دارد و در صورت روشن شدن ابعاد دیگر این حادثه، جزییات آن در اختیار رسانه‌ها قرار  می‌گیرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------