بانک اطلاعاتی پلیس راهور هک شد؟



هک بانک اطلاعاتی پلیس راهور،اخبار اجتماعی،خبرهای اجتماعی
معاون اجرایی پلیس راهور ناجا نسبت به شایعه درز اطلاعات هموطنان از طریق سامانه پلیس واکنش نشان داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سرهنگ حسین رمضانی معاون اجرایی پلیس راهور ناجا اظهار کرد: طی یکی دو ماه گذشته افرادی با اکانت‌های مختلف خودشان را هکر معرفی کردند و از طرفی به هکر بودنشان مشکوک هستیم، مدعی شدند که اطلاعاتی را از دیتابیس شماره گذاری پلیس راهور ناجا در اختیار دارند.

 

وی افزود: رعایت حریم خصوصی و اطلاعات هموطنان در نیروی انتظامی یک اصل است و مردم نگران این موضوع نباشند، لذا تاکنون حتی یک بیت از این اطلاعات انتشار پیدا نکرده و این موضوع صرفا در حد یک ادعا است.

 

سرهنگ رمضانی گفت: پلیس راهور به عنوان شاکی پرونده را در این باره تشکیل داده و این موضوع را به مقامات قضایی و پلیس فتا اعلام کردیم لذا کارشناسان فنی پلیس راهور و پلیس فتا به صورت مشترک در حال بررسی این موضوع هستند.

 

وی افزود: در حال حاضر تمام سامانه‌های پلیس راهور چه وب سایت راهور ۱۲۰ و چه سامانه‌های شماره گذاری در بخش صدور و اجرای حیات ما در حال خدمات رسانی به هم وطنان هستند و در این رابطه کوچکترین مشکلی به وجود نیامده است.

 

معاون اجرایی پلیس راهور ناجا تصریح کرد: دو اکانت مجازی تعداد محدودی از اطلاعات شهروندان را نمایش دادند که تقریبا تعداد ۱۵ مورد بوده که این موارد به صورت ناقص عنوان شده است، از طرفی پیش‌بینی ما این است که این موارد در حد یک ادعا باشد.

 

به گفته سرهنگ رمضانی به دلیل تشویش اذهان عمومی شناسایی صاحبان این دو اکانت را در دستور فوری خود قرار دادیم از طرفی نیز مشخص نیست که صاحبان این کارت‌ها در داخل کشور هستند و یا خارج از از مرز‌ها اقدام به فعالیت مجرمانه می‌کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------