آخرین اخبار جامعه

هواشناسی,اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی

زمین‌ها و محصولات ما زیر آب است و هیچ مدیریتی نمی‌شود

روزنامه توسعه ایرانی نوشت: اگرچه کمتر از دو ماه از وقوع سیل ویرانگر در جنوب استان سیستان و بلوچستان نمی گذرد اما باز هم…

مبلغ جرایم رانندگی به طور میانگین ۵ برابر شد



جرایم رانندگی،اخبار اجتماعی،خبرهای اجتماعی
رئیس پلیس راهور گفت: ️نرخ جریمه در تخلفات حادثه‌ساز ۵ برابر افزایش پیدا کرده‌است و جریمه سرعت غیر مجاز بین ۶۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان خواهد بود.

به گزارش صداوسیما، رئیس پلیس راهور فراجا هدف افزایش نرخ جرایم رانندگی را بازدارندگی و جلوگیری از رفتارهای پرخطر رانندگان دانست و گفت: با توجه به مصوبه اخیر هیئت دولت برای افزایش مبلغ جرایم، نرخ جریمه ها به طور متوسط پنج برابر شده است.

 

سردار تیمور حسینی افزود: جرائم رانندگی متخلفانی که اقدام به تخلف کرده و از رعایت قانون و مقررات راهنمایی و رانندگی امتناع می‌کنند، ۳ تا ۴ درصد افزایش خواهد داشت.

 

وی تاکید کرد: بیشترین میزان افزایش جریمه مربوط به رانندگی در حالت مستی است که با مصوبه اخیر دولت با افزایش ۷ برابری روبرو شده است.

 

رئیس پلیس راهور همچنین گفت: مردم باید بدانند که افزایش جریمه‌های تخلفات رانندگی تنها برای افرادی است که مرتکب تخلف شده اند، لذا اگر کاربران ترافیکی و رانندگان رعایت قانون و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند، مطمئنن مورد اعمال جریمه قرار نخواهند گرفت، در واقع اگر فردی تخلف نکند جریمه هم نخواهد شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------