محدودیت تردد در هراز و چالوس به دلیل عدم ایمنی مسیر ادامه دارد



محدودیت تردد  ,اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی
مرکز مدیریت راه‌های کشور از تداوم محدودیت تردد در محورهای چالوس و هراز به دلیل ریزش سنگ، طغیان رودخانه و عدم ایمنی مسیر خبر داد و اعلام‌کرد: بارش باران امروز هم جاده‌های چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران- شمال و آزادراه قزوین- رشت را در برمی‌گیرد. 

به گزارش ایرنا، مخاطراتی که جاده چالوس را به‌ویژه در ایام بارندگی تهدید می کند افزایش یافته و این مسیر را به محلی برای بارش سنگ و سیلاب تبدیل کرده است. مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز روز گذشته اعلام کرد که در پی بارش های رگباری، وقوع سیل، ریزش سنگ و گل ولای که پنجشنبه شب در جاده کرج– چالوس شدت گرفت تاکنون بیش از یک‌هزار و ٢٠٠ نفر از خطر سیلاب نجات یافتند.

 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران نیز که دیروز از جان باختن یک نفر بر اثر سقوط سنگ از ارتفاعات محور کندوان خبر داده بود، سقوط سنگ از ارتفاعات را از جمله چالش فراروی این محور برشمرد و بر ضرورت یافتن راهکار اساسی برای حل آن توسط نهادهای مربوط تاکید کرد. با این حال عدم تامین اعتبار و نبودن بودجه کافی از جمله دلایل سازمان راهداری در خصوص عدم تامین ایمنی این محور است.

 

در همین راستا مرکز مدیریت راه‌های کشور امروز (شنبه) از تداوم محدودیت تردد در محور چالوس و هراز خبر داد.

 

بر این اساس امروز تردد در محور چالوس حدفاصل میدان امیرکبیر تا شهرستانک مسیر (رفت و برگشت) تا اطلاع بعدی ممنوع بوده و تردد از مسیر جایگزین آزاد راه تهران شمال انجام می شود.

 

محور هراز محدوده تونل مشاء نیز تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین محور قدیم امامزاده هاشم (گردنه امامزاده هاشم) انجام می شود.

 

آخرین وضعیت محورهای شمالی نیز حاکی از تردد روان در محور چالوس حدفاصل (شهرستانک تا مرزن آباد) است.

 

اکنون تردد در محورهای هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین روان است.

 

در شبانه ‌روز گذشته بر اساس اعلام سازمان راهداری از ۲هزار و ۵۹۶ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل۴.۷ درصد افزایش تردد ثبت شده است.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------