تذکر به شهردار تهران در خصوص ناآرامی های اخیر مترو



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,محسن هاشمی
رئیس شورای شهر تهران به پیروز حناچی، شهردار تهران، در خصوص ناآرامی‌های اخیر مترو تذکر داد.

به گزارش فارس،محسن هاشمی در تذکری در صد و چهل و پنجمین جلسه شورای شهر تهران، در مورد ناآرامی‌های اخیر و شرکت بهره‌برداری مترو، گفت: در ماه گذشته این ناآرامی‌ها بعضا منجر به اعتراضاتی شد و در نهایت هفته پیش تجمعی از کارکنان مترو به دلیل احتمال ایجاد تغییرات ساختاری یا شرکتی شدن پرسنل شاهد بودیم.

 

او افزود: با پیگیری‌ کمیسیون حمل و نقل شورا و مسؤولان حمل و نقل و ترافیک شهرداری و شرکت بهره‌برداری تهران اعلام کردند که تصمیمی برای ساختاری ندارند و این موضوع نیز مطرح نبوده است.

 

رئیس شورای شهر تهران گفت: این مسئله توسط برخی در فضای مجازی که بعضا رسانه‌های بیگانه نیز در آن دخالت داشته منتشر شده و دامن زدن به آن سبب اعتراض، تحریک و ناآرامی‌ها شده است. 

 

هاشمی با اشاره به اینکه من و هیچ یک از اعضای شورای در انتصابات و تصمیمات معاونت حمل و نقل دخالتی مستقیمی نداشته و نداریم گفت:‌ ولی از بُعد نظارتی از شهردار خواسته‌ایم بررسی کنند منشا این مسئله چه بوده چرا که  اختلال در سفرهای مترو که روزانه ۲ تا ۳ میلیون مورد است در امنیت کشور اختلال ایجاد می‌کند و با توجه به شرایط اقتصادی مشکلات زیادی را می‌آفریند.

 

او از پرسنل مترو درخواست کرد که با متانت و از طریق مذاکرات قانونی مشکلات خود را مطرح کنند و بیان داشت: حل اختلافات در خدمت‌رسانی، سوء استفاده بیگانگان را پیشگیری کرده و خودداری از این مسئله علاوه بر اینکه سبب اختلال در نظم می‌شود تنزل موقعیت شرکت بهره‌برداری مترو را به همراه دارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------