شیشه فروش: تعویق امتحانات بررسی می‌شود/ آلودگی هوا نداریم، گرد و غبار است



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,آلودگی هوا
مدیرکل ستاد مدیریت بحران استان اصفهان با بیان این که وضعیت فعلی آلودگی هوا نیست و گرد و غبار است، گفت: تصمیمی برای تعطیلی ادارات یا مدارس گرفته نشده است.

منصور شیشه‌فروش صبح امروز درگفت‌وگو با فارس در اصفهان اظهار کرد: پس از وزش باد با سرعت 60 کیلومتر بر ساعت کانون‌های گرد و غبار در سمنان، انارک، نایین و سجزی فعال شده و گرد و غبار به استان‌های اصفهان و یزد رسیدند.

 

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استان اصفهان ادامه داد: جلسه مدیریت بحران صبح امروز برگزار و اطلاع‌رسانی انجام شد، کاهش تردد خودروها، تشدید نظارت بر اجرای طرح زوج و فرد در محدوده ترافیکی شهر اصفهان، افزایش ناوگان حمل و نقل عمومی از جمله مترو در دستور کار قرار گرفت.

 

وی با اشاره به این که وضعیت فعلی آلودگی هوا نیست و گرد و غبار است، عنوان کرد: توصیه می‌کنیم فعالیت مردم در فضای باز به حداقل برسد، افراد سالمند و کودکان کمتر در معرض گرد و غبار قرار گیرند، کوهنوردان اقدام به صعود نکنند و به صنایع آلاینده ابلاغ شد فعالیت کمتری داشته باشند.

 

شیشه‌فروش یادآور شد: 16 کانون گرد و غبار در استان شناسایی شده و منابع طبیعی با کاشت گیاهان مقاوم به شوری و خشکی مانند طاق مانع از حرکت شن‌ها شده اما وضعیت فعلی منشأ بیرون استانی دارد.

 

 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,آلودگی هوا

 

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استان اصفهان کرد: برنامه‌ای برای تعطیلی یا کاهش ساعت کار ادارات نداریم اما بعد از ظهر امروز  در صورت ادامه پیدا کردن شرایط تعویق امتحانات مدارس را بررسی خواهیم کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------