وزیر کشور همچنان پیگیر وضعیت زائران در مرزها/روند خروجی زائران از کشور رو به افزایش است



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,وزیر کشور
وزیر کشور گفت: هماهنگی و همدلی میام تمام نیروهای درگیر اربعین می تواند الگوی بسیار مناسبی برای کار کردن و تلاش و خدمت برای کشور باشد.

 به گزارش فارس ؛وزیر کشور از طریق فرودگاه بین‌المللی آیت‌الله جمی آبادان وارد منطقه آزاد اروند شد و سپس برای بازدید از شرایط خدمت‌رسانی و تردد زائران، در مرز شلمچه حاضر شد.وزیر راه و شهرسازی، رحمانی فضلی را در این سفر همراهی می‌کند.

 

وزیر کشور در بدو ورود به مرز شلمچه، در میان مواکب حاضر شد و از نحوه خدمت‌رسانی به زائران بازدید کرد.

 

رحمانی فضلی سپس با حضور در پایانه مرزی شلمچه، تردد زائران از این مرز به خاک  عراق را مورد بررسی قرار داد.

 

وی سپس در جمع خبرنگاران با تأکید بر حرکت روان و بدون مشکل زائران در تمامی مرزها، اظهار کرد: با تلاش‌هایی که دستگاه‌های اجرایی و به ویژه استانداران استان‌های مختلف و تمام نیروهای نظامی و انتظامی و سایر نیروها داشتند، الان در شرایط خیلی مطلوب‌تر و مناسب‌تری در تردد زائران رسیدیم.

 

وزیر کشور با بیان اینکه در سه روز گذشته ورودی‌ زائران بیشتر از خروج از کشور توسط ایشان بوده است، بیان کرد:  از مردم به ویژه زائران به سبب آنکه سفرشان را مدیریت کردند و به توصیه‌های ستاد اربعین گوش فرا دادند تشکر می‌کنم. 

 

رحمانی فضلی یادآور شد: این امید می‌رود که در چند روز آینده نیز، با مدیریت و پشتیبانی و خدماتی که فراهم شده، سفر زائران را به ویژه در ورودی‌ها با رعایت نظم و فراگیری توصیه‌ها، خدمات لازم را ارائه کنیم.

 

وی با اشاره به اینکه برای گفتن خدا قوت به تمام کسانی که در مرزهای غربی کشور مشغل خدمت هستند، وارد پایانه شلمچه شده‌ایم و پس از این بازدید به برای سرکشی از مرز مهران، به این پایانه خواهیم رفت می رویم، عنوان کرد: از رسانه‌ها به طور واقعی تشکر می‌کنم، رسانه‌ها در این مدت کمک بسیار خوبی در تنظیم روابط ستاد و خدماتی اباعبدالله الحسین(ع) داشته‌اند. 

 

رحمانی فضلی با تأکید بر این موضوع که این هماهنگی و همدلی میام تمام نیروهای درگیر اربعین می تواند الگوی بسیار مناسبی برای  کار کردن و تلاش و خدمت برای کشور باشد، خاطرنشان کرد: شب گذشته از مرزهای چهارگانه ۲۸۰ هزار نفر به کشور وارد شدند و ۶۰ هزار نفر هم خروج کردند.

 

وزیر کشور با بیان اینکه روند خروجی زائران از کشور رو به افزایش است، گفت: پیش‌بینی ما این است که ظرف یکی دو روز آینده خروجی‌های مرزها بیشتر باشد، به همین منظور، استانداران در این استانها و دستگاه‌های اجرایی تمام قد و با تمام تجهیزات در بحث خدمات رسانی به زائران تلاش می‌کنند.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------