نگذاریم شهروندان در گرداب غم و غصه اسیر شوند



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,
شهردار اصفهان نظم را محور توسعه و بهترین وسیله برای تقویت امید و ایجاد شادابی دانست و گفت: غم و غصه به نظم آسیب می زند، به همین خاطر شهرداری باید زیرساخت ها و شرایط و ابزار شادی در شهر را فراهم کرده و نگذارد شهروندان در گرداب غم و غصه اسیر شوند. 

قدرت الله نوروزی در آئین بهره برداری رسمی از سامانه های هوشمند و تجهیزات زیرساختی ترافیکی شهر اصفهان که صبح امروز یکشنبه (۲۲ دی ماه) برگزار شد، ضمن تسلیت به مناسبت شهادت سردار سلیمانی، جانباختگان مراسم تشییع این سردار شهید و جانباختگان سانحه هواپیمایی، گفت: شهرداری اصفهان درنظر دارد مراسمی برای جانباختگان این سانحه دردناک برگزار کند.

 

وی با تأکید براینکه مدیریت شهری ضامن توسعه و نظم در شهرها است، گفت: توسعه های مختلف یک ابزار مشترک دارند و آن وجود نظم است که اگرچه دایره وسیعی دارد و تعریف دایره واحد برای آن مشکل است، اما اگر نظم نباشد توسعه یا متوقف و یا منحرف می شود.

 

به گزارش ایسنا، شهردار اصفهان به نظم از دریچه مرتبط با حمل و نقل اشاره و تصریح کرد: انسان ها نیاز به آسایش و آرامش دارند که البته تا نظم نباشد محقق نمی شود. نظم یک امر لازم، فوری و حیاتی برای توسعه است، در عین حال که باید برای ایجاد نشاط و شادی بسترسازی کرد.

 

وی با اعتقاد براینکه غم و غصه به نظم آسیب می زند، افزود: امروز شهروندان گرفتاری های متعددی دارند و ضروری است کاری کنیم که منفعل نشده و در گرداب غم و غصه اسیر نشوند و بی نظمی آنها را به مسیرهای غیرانسانی نکشاند.

 

نوروزی با بیان اینکه شهرداری باید زیرساخت ها و شرایط و ابزار شادی را فراهم کند، تصریح کرد: امروزه جوانان ما تحت تأثیر فضاهای دیگری هستند و برای جامعه باید چاره ای بندیشیم، چراکه اگر شهروندان به شهر خوشبین نشوند کار برای همه ما سخت می شود.

 

وی ادامه داد: نظم را باید در شعار و عمل محور توسعه بدانیم و بهترین وسیله برای تقویت امید و ایجاد شادابی است. این درحالی است که باید زمان سنجی و مدیریت زمان داشته باشیم و ارائه خدمات به موقع صورت گیرد تا اثربخش واقع شود، اما اگر خدمات به موقع ارائه نشود می تواند از عوامل اخلال در نظم باشد.

 

شهردار اصفهان در ادامه با تاکید براینکه شهرداری را نباید یک سازمان ببینیم، تصریح کرد: باید باور کنیم شهرداری یک نهاد اجتماعی است و اگر به این باور برسیم جایگاه این نهاد را درک کرده و به مسئولیت خود بهتر عمل می کنیم.

 

وی همچنین با اشاره به هوشمندسازی شهر در کشورهای پیشرفته و استفاده از تکنولوژی برای کاهش مشکلاتی همچون آلودگی و ترافیک، اظهارکرد: امروز در شهرداری اصفهان این رویکرد را داریم که شهر باید هوشمند شود و امیدواریم با وحدت و همدلی همه مسئولان زندگی بهتر شهروندان تداوم داشته باشد.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------