بارش برف و باران ۲ روزه در برخی استان‌ها/ دمای هوا ۵ درجه افزایش می‌یابد



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,هواشناسی
سازمان هواشناسی با اشاره به بارش برف و باران طی امروز و فردا در برخی استان‌ها و اعلام افزایش ۳ تا ۵ درجه‌ای دما از ورود سامانه بارشی جدید به کشور خبر داد.

 به گزارش تسنیم، بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده نگری سازمان هواشناسی امروز برای نواحی از جنوب غرب و جنوب کشور در استان‌های خوزستان، بوشهر و غرب فارس رگبار باران گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی،‌در بخش هایی از شرق و شمال شرق نواحی از ارتفاعات البرز شرقی و دامنه‌های زاگرس مرکزی در استان های کهگیلویه و بویراحمد،‌چهارمحال و بختیاری و لرستان بارش برف و در سواحل دریای خزر بارش باران پیش بینی شده است.

 

همچنین امروز برای نواحی شمال غرب و غرب ابرناکی و بارش پراکنده روی می‌دهد. بر اساس اعلام سازمان هواشناسی روز یکشنبه فعالیت سامانه بارشی به نیمه جنوبی  شرقی کشور محدود شده و نواحی مرتفع جنوب شرق کاهش محسوس دما، بارش برف و برای نوار جنوبی کشور رگبار باران گاهی رعدوبرق پیش بینی می‌شود.

 

از اواخر وقت فردا سامانه بارشی از جنوب شرق خارج شده و از روز دوشنبه تا چهارشنبه برای اکثر مناطق کشور جو پایدار و روند افزایش دمای 3 تا 5 درجه پیش بینی می‌شود.

 

اواخر روز چهارشنبه و اوایل روز پنجشنبه با ورود سامانه بارشی جدید از شمال غرب برای این مناطق افزایش ابر و بارش پراکنده روی می‌دهد.  همچنین امروز دریای خزر،‌غرب خلیج فارس و شرق دریای عمان و فردا و روز دوشنبه خلیج فارس و دریای عمان مواج  وطوفانی خواهد بود.

 

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------