بارش باران و برف در ۲۰ استان و انسداد ۶ محور مواصلاتی کشور



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,بارش باران و برف
رییس مرکز اطلاعات و کنترل پلیس راهور اعلام کرد: هم اکنون در ۲۰ استان کشور بارش باران و برف ادامه دارد و ۶ محور مواصلاتی کشور به دلیل نبود ایمنی و طغیان رودخانه مسدود است. 

سرهنگ نادر رحمانی روز چهارشنبه در گفت و گو با  ایرنا افزود: هم اکنون جاده اندیکا- شهرکرد در خوزستان،  زنجان - قزوین به علت کولاک شدید در لاین شمالی، پلدختر - کوهدشت در لرستان به دلیل طغیان رودخانه،  محور میانه- تبریز به علت ریزش کوه،  محور کرج - چالوس به دلیل نبود ایمنی و محور قزوین- زنجان به دلیل تصادف زنجیره ای مسدود است براین اساس از هموطنان درخواست داریم از تردد در محور قزوین - زنجان تا بازگشایی کامل جدا خودداری کنند.

 

وی اضافه کرد: جاده هراز که به دلیل نبود ایمنی مسدود شده بود، بازگشایی شد. در محور انار استان کرمان نیز شاهد طولان شن هستیم.

 

رییس مرکز اطلاعات و کنترل راهور ناجا گفت: اکنون در استان های مازندران درمحورهای هراز، کرج-چالوس،  فیروزکوه و ساری-کیاسر،  کردستان در محورهای بیجار-دیواندره، سقز-دیواندره و بانه-سقز، خراسان شمالی درمحور بجنورد-اسفراین گردنه اسدلی، قزوین در محورهای قزوین-رشت گردنه کوهین، قزوین-همدان گردنه آوج و قزوین-ساوه گردنه هجیب،  قزوین ساوه، ارتفاعات لرستان، ارتفاعات گلستا، ن محور درگز قوچان خراسان رضوی، اهر - تبریز بارش برف گزارش شده است.

 

رحمانی ادامه داد: هموطنان در صورت تردد در محورها و ارتفاعات برف گیر حتما خودروی خود را به زنجیر چرخ مجهز کرده، از مه شکن استفاده کرده و با سرعت مطمئنه رانندگی کنند و از عجله و شتاب، سبقت و سرعت غیر مجاز نیز پرهیز کنند.

 

وی اضافه کرد: در استان‌های تهران، البرز، ایلام،  خراسان شمالی، فارس، سمنان، قم، قزوین، کهگیلویه بویراحمد، گلستان، لرستان، کرمانشاه، بوشهر و اصفهان دراکثر محورها بارش باران گزارش شده است و هموطنان به دلیل لغزنده بود جاده ها در صورت تردد در این مسیرها با سرعت مجاز رانندگی کنند.

 

به گفته رحمانی،  تردد در استان‌های زنجان در محورهای زنجان-تهم،  زنجان-طارم و زنجان-دندی،  گلستان، توسکستان و شاهرود تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.  در اکثر محورهای کرمان نیز گرد و خاک گزارش شده است.

 

رییس مرکز اطلاعات و کنترل راهور گفت: ترافیک در آزادراه قزوین به کرج از مهرویلا تا پل فردیس،  کرج -تهران، تهران کرج و آزادراه کرج به تهران درمحدوده پل فردیس تا پل گرمدره نیمه سنگین و سایر محورهای مواصلاتی از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

 

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن ۱۲۰و ۸۸۲۵۵۵۵۵ (ده خط) به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان است. در سایت www.rahvar۱۲۰.ir نیز آخرین اطلاعات ترافیکی قابل دسترسی است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------