آزمون ساز شاد قابلیت برگزاری آزمون‌های تشریحی وتستی را درشبکه شاد



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,آزمون ساز شاد
با افزایش ظرفیت‌ها در نسخه جدید شبکه آموزشی دانش‌آموز، آزمون ساز شاد قابلیت برگزاری آزمون‌های تشریحی و تستی را در شبکه شاد فراهم شد. 

به گزارش مهر، در شرایط کرونایی و ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به‌منظور پیشگیری از ایجاد وقفه در فرآیند آموزش دانش آموزان، در آستانه بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی از نسخه جدید شاد رونمایی شد.

 

بر این اساس: سامانه آنلاین آزمون ساز شاد، با رویکرد ارائه سرویس‌های جامع تعریف آزمون برای معلمان و کاربرپسندترین حالت دریافت آن برای دانش‌آموزان، توسعه‌یافته است؛ آزمون ساز شاد قابلیت برگزاری آزمون‌های تشریحی و تستی را دارد؛ هدف از ارائه این سرویس برگزاری آزمون به‌صورت آنلاین برای سنجش دانش و یادگیری دانش‌آموزان و یافتن نقاط ضعف و قوت هر دانش‌آموز در مباحث مختلف است. معلم با طرح سؤالات در قالب امتحان‌های ترم یا مبحث و یا فصل می‌تواند سؤالات را آپلود کند و پاسخ‌نامه را از دانش‌آموز دریافت کند.

 

معلم امکان ایجاد سؤالات به‌صورت نگارش متن یا آپلود فایل را دارد؛ معلم با درج مشخصات آزمون شامل نام درس، نام یا شماره آزمون، تاریخ، ساعت شروع و پایان، مدت زمان آزمون، تعداد سوالات، بارم کلی، بارم هر سوال می‌تواند آزمون مخصوص به خود را تعریف کند؛ امکان مشاهده سوالات آزمونهای درجریان، آزمون‌های به اتمام رسیده و پاسخنامه دانش آموز پس از ارسال نیز برایهردو نوع کاربر وجود دارد.

 

دانش آموز پس از تکمیل آزمون (با کلیک روی دکمه پایان آزمون) یک اعلان برای معلم می‌فرستد که آزمون خود را به پایان رسانده است؛ درصورتی که دانش آموز پس از پایان یافتن زمان آزمون موفق به ثبت آزمون نشود تا هرجایی که به سوالات پاسخ دهد همان پایان آزمون وی محسوب شده و برای معلم ارسال می‌شود؛ معلم می‌تواند نتایج آزمون کاربران خود را مشاهده کرده و نمره آزمون را ثبت کند؛ در زمان ثبت نهایی نمره در صورت نیاز معلم می‌تواند نمره را کمتر و یا بیشتر درج کند؛ معلم می‌تواند گزارش‌های امتحان را با دقت بررسی کند که در کدام سوال افراد بیشتری دچار مشکل شده‌اند که بر اساس آن مطالب آموزشی خود را اصلاح کند؛ معلم بسته به نوع آزمون (ترم، ماهانه و…) می‌تواند نمره آزمون را علاوه بر این قسمت در سرویس کارنامه (که از سرویس‌های آتی شاد است) اعلام کند.

 

شایان ذکر است؛ حفظ محیط زیست با کاهش مصرف کاغذ، عدم نیاز به فضای فیزیکی، سهولت دسترسی کاربران، نمره می‌تواند توصیفی و یا عددی باشد، امکان برگزاری مجدد یک آزمون و ارسال آن برای سایر مدارس و کلاس‌های معلم، برگزاری آزمون‌های هماهنگ کشوری و نمایش مدت زمان باقی مانده آزمون از دیگر مزایای این سرویس است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------