تذکر میرلوحی به شهردار تهران درباره املاک نجومی



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی, سیدمحمود میرلوحی
یک عضو شورای اسلامی شهر تهران درباره لزوم ارائه گزارش از روند رسیدگی به موضوع املاکی موسوم به نجومی به شهردار تهران تذکر داد. 

به گزارش ایسنا، سیدمحمود میرلوحی در صحن علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکری درباره سرنوشت املاک نجوبی خطاب به شهردار تهران گفت: با گذشت پیش از سه سال از طرح مسئله املاک نجومی و گزارش بازرسی کل کشور از نحوه و میزان واگذاری تعداد قابل توجهی ملک شهرداری به افراد، مدیران سابق شهرداری و اشخاصی که ارتباط اداری با شهرداری نداشته اند و انتظار افکار عمومی درخصوص اطلاع رسانی در این موضوع به نظر می رسد اقدامات لازم و موثر در جهت بازپس گیری حقوق شهرداری صورت نگرفته است.

 

وی افزود: مجوز تخفیف تا 50 درصد قیمت کارشناسی ملک به تعاونی های کارکنان نمی توانسته به مدیران و اشخاص خارج از شهرداری تعمیم داده شود. تشکیل تعاونی به نام شهرداری و اشخاصی که رابطه اداری با شهرداری نداشتند محل تامل و بررسی حقوقی است.

 

وی ادامه داد: با لحاظ این موارد و مطالعه فهرست ارسال شده از طرف سازمان املاک مشخص می شود که حدود 220 نفر تحت عناوین مختلف از این تخفیفات که برخی رقم چند میلیارد تومانی می باشد برخوردار شده اند و موضوع در شعبه 15 دادرسی کارکنان دولت مطرح بوده و با توجه پرونده اخیر و محکومیت بازپرس شعبه مذکور خواهشمند است گزارش اقدامات حقوقی و قضایی در جهت استرداد حقوق شهرداری و دریافت این وجوه جهت اطلاع به شورا ارائه شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------