علی قاسم زاده شهردار اصفهان شد



علی قاسم زاده ,اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی
در ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، علی قاسم زاده به عنوان شهردار اصفهان معرفی شد.

به گزارش ایسنا؛محمد نورصالحی_رییس شورای اسلامی شهر اصفهان در ابتدای این جلسه که امروز (پنجشنبه_4 شهریورماه) در تالار شورای اسلامی شهر واقع در شهرداری اصفهان برگزار شد، با آرزوی توفیق برای دولت و وزاری جدید، اظهار کرد: کماکان انتظارات خود را به عنوان نمایندگان مردم در شهر اصفهان مطرح می کنیم و امیدواریم با انتخاب استاندار منتخب دولت، دست به دست هم بتوانیم انتظارات مردم شهر اصفهان به ویژه در موضوع آب و مسایل زیست محیطی را برطرف کنیم.

 

وی با بیان اینکه پس از انتخابات ۲۸ خرداد، فرایند انتخاب شهردار اصفهان آغاز شد، گفت: از ۲۱ تیرماه به مدت ۱۰ روز از مردم خواستیم ویژگی های مورد نظر خود را برای شهردار اعلام کنند که بیش از ۵۰ شاخص عنوان و در ۱۸ شاخص خلاصه شد. همچنین از ۳۰ گروه نخبگان شهر خواستیم در این فرایند مشارکت و افرادی را معرفی کنند.

 

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه نهایتا به ۲۱ کاندیدا برای انتخاب شهردار اصفهان رسیدیم، افزود: برخی از افراد معرفی شده انصراف دادند و نهایتا به ۱۱ کاندیدا رسیدیم که معرفی شدند. از این ۱۱ نفر، ۲ نفر دیگر انصراف دادند و ۹ نفر گزینه های ما قبل نهایی بودند که به ۵ نفر و بعد ۲ نفر تقلیل یافت و امروز شهردار اصفهان معرفی می شود.

 

نورصالحی با تاکید بر اینکه تمام افرادی که در این فرایند بودند شاخص و ارزشمند بودند، تصریح کرد: در بررسی سوابق، تعداد افراد کاهش یافت اما با وجود حواشی که مطرح می شد، به صورت جدی و بدون اطلاع از نتیجه، فرایند انجام شد.

 

وی با بیان اینکه ۵ نفر کاندیدای نهایی شهرداری اصفهان در دو جلسه برنامه های خود را اعلام کردند، گفت: دو کاندیدای نهایی نیز روز گذشته به طور زنده برنامه های خود را اعلام کردند.

 

به گزارش ایسنا، رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه تا ۱۴ شهریورماه برای انتخاب شهردار اصفهان مهلت داشتیم، گفت: در ۲۰ روز توانستیم شهردار اصفهان را با فرایندی صادقانه و رعایت مصالح و منافع مردم انتخاب کنیم. امیدواریم در ادامه راه از نقطه نظرات و ظرفیت های کاندیداها در فرایند انتخاب شهردار اصفهان استفاده کنیم.

 

وی با بیان اینکه از بین دو گزینه مطرح یعنی آقای علی قاسم زاده و محمدعلی احمدی، امروز روی یک گزینه یعنی علی قاسم زاده رای گیری می شود، ابراز امیدواری کرد که همه ۱۳ عضو شورا با حمایت قاطع از شهردار اصفهان به اداره بهتر شهر اصفهان کمک کنند و شعار اصفهان، شهر زندگی را محقق کنیم.

 

پس از رای گیری، از ۱۲ عضو حاضر، علی قاسم زاده با ۱۲ رای شهردار منتخب شورای ششم شهر اصفهان شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------