واکنش آموزش و پرورش به آزار جنسی ۵ دانش‌آموز در اهر/ معلم اهری با قید وثیقه آزاد شد



آزار جنسی دانش‌آموز در  اهر ,اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی
وی بیان کرد: موضوع توسط دادستان شهرستان اهر در دست بررسی است. بنابراین هنوز محرز نشده این مساله الان اتفاق افتاده یا قبلا بوده و یا تهمت بوده است.

 مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی درباره خبر آزار جنسی پنج دانش‌آموز در اهر از سوی یک معلم توضیحاتی را ارائه کرد.

 

"حسین صبور" مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در واکنش به آزار جنسی یک دانش آموز دختر و ۴ دانش آموز پسر توسط معلم‌شان در اولین روز بازگشایی مدرسه اظهار داشت: هنوز برای ما محرز نشده که این اتفاق افتاده یا نیفتاده است.مدارس تازه باز شده‌اند و ممکن نیست که در این دو روز این اتفاق افتاده باشد. 

 

وی بیان کرد: موضوع توسط دادستان شهرستان اهر در دست بررسی است. بنابراین هنوز محرز نشده این مساله الان اتفاق افتاده یا قبلا بوده و یا تهمت بوده است. 

 

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی درباره آزاد شدن این معلم از بازداشت گفت: این همکار ما نیز که بازداشت شده بود، اکنون به قید وثیقه آزاد است. در حال حاضر تحقیقات تکمیلی در حال انجام است‌. امیدواریم که این اتفاق نیفتاده باشد، اگر این اتفاق رخ داده باشد مراجع قضایی خودشان آن را اطلاع رسانی خواهند کرد.  

 

صبور در پاسخ به این سوال که این دانش آموزان در چه مقطعی بوده‌اند؟ گفت: آنطور که من از آموزش و پرورش اهر سوال کردم دانش‌آموزان در مقطع ابتدایی بوده‌اند ولی همانطور که اشاره کردم اگر چنین اتفاقی هم افتاده باشد مربوط به امسال نمی‌شود و مربوط به خیلی وقت پیش است. به هر حال بزودی مشخص خواهد شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------