کلاهبرداری در پوشش بیمه تکمیلی



بیمه تکمیلی,اخباراجتماعی ,خبرهای اجتماعی
هر نوع تماس تلفنی یا مراجعه حضوری افراد و یا نمایندگان شرکت هایی تحت عنوان همکار و یا نماینده سازمان تامین اجتماعی برای تقاضای وجه در قبال ارائه کارت هوشمند درمان، بیمه تکمیلی و هر خدمت بیمه ای و درمانی قطعاً کلاهبرداری است و در حال حاضر ، صدور هیچ گونه کارتی( با عنوان کارت سلامت و...) در دستور کار سازمان تأمین اجتماعی قرار ندارد..

 به گزارش  فارس، علیرغم هشدارهای مکرر سازمان تأمین اجتماعی و تأکید این سازمان مبنی بر اینکه هیچگاه تماسی از سوی این سازمان برای دریافت وجه در قبال خدماتی از قبیل ارائه کارت هوشمند درمان، کارت طلایی و... با بیمه شدگان و بازنشستگان انجام نمی شود، متأسفانه شاهد فریب بعضی از بازنشستگان و بیمه شدگان توسط افراد کلاه بردار هستیم.

 

بیمه شدگان و بازنشستگان توجه داشته باشند که در مواردی کلاهبرداران بعد از دسترسی به بعضی اطلاعات افراد از قبیل نام و نام خانوادگی، کد ملی، نشانی و شماره تلفن افراد و یا شعبه محل بیمه پردازی اقدام به تماس و مراجعه می کنند و لازم است که عموم مردم و بویژه بیمه شدگان و بازنشستگان به صرف مشاهده بعضی اطلاعات و یا ظاهر موجه افراد فریب نخورند و در صورت مواجه با هر نوع درخواست مشکوک، بلافاصله موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

 

بار دیگر از بیمه شدگان و بازنشستگان عزیز سازمان تأمین اجتماعی درخواست می شود، توجه داشته باشند که الکترونیکی شدن نسخه نویسی و حذف دفترچه های تأمین اجتماعی به هیچ وجه منجر به دریافت وجه از بیمه شدگان و بازنشستگان به منظور ارائه کارت نخواهد شد.

 

بیمه شدگان و بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی در صورت مواجهه با تماس تلفنی یا مراجعه حضوری افرادی برای دریافت وجه؛ موضوع را به پلیس و مراجع قضایی اطلاع دهند و برای کسب اطلاع بیشتر و دریافت مشورت با مرکز ارتباطات مردمی سازمان تأمین اجتماعی با شماره تلفن ۱۴۲۰ تماس بگیرند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------