«مینی تورنمنت» یوفا برگزار می‌شود



مینی تورنمنت یوفا،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
یوفا در ابتدای هر فصل یک «مینی تورنمنت» جدید با حضور چهار تیم برنامه ریزی می‌کند.

به گزارش ایلنا، فرمت لیگ قهرمانان اروپا در سال‌های اخیر با انتقادات شدیدی مواجه شده است و چندین باشگاه مطرح اروپایی پیشنهاد تغییر در قالب آن را داده‌اند.

 

این وضعیت زمانی به اوج خود رسید که باشگاه‌هایی مانند رئال مادرید، بارسلونا و یوونتوس علناً تشکیل یک سوپرلیگ مستقل اروپا را در سال گذشته اعلام کردند. ناگفته نماند که یوفا در سال‌های اخیر در تلاش بوده تا راه‌هایی برای ابداع مجدد مسابقات خود بیابد تا هم باشگاه‌ها و هم هواداران فوتبال را خوشحال کند.

 

 دیوید اورنستین از پیشنهاد جدیدی رونمایی می‌کند که یوفا در نظر دارد در سال آینده معرفی کند. رویداد جدید یک مینی تورنمنت با چهار تیم شرکت کننده خواهد بود. این مسابقات قبل از شروع فصل جدید برگزار می‌شود و "مسابقه افتتاحیه" نامیده می‌شود.

 

به برندگان دوره قبلی لیگ قهرمانان اروپا یک جایگاه تضمینی در این رقابت‌ها داده می‌شود که سه شرکت کننده دیگر تیم‌های اروپایی برتر و احتمالا حاضر در نیمه نهایی هستند.

 

برخی از مدیران قدرتمند باشگاه نیز در حال بررسی امکان میزبانی برخی از مسابقات در بازارهای خارجی مانند ایالات متحده، چین و خاورمیانه بوده‌اند. ناصر الخلیفی، رئیس پاری سن ژرمن، یکی از مروجین اصلی حذف بازی‌ها از اروپا است.

 

نیازی به گفتن نیست که رئال مادرید با توجه به فرم فوق‌العاده خود در اروپا در سال‌های اخیر، یکی از علاقه‌مندان برای شرکت در این رویداد خواهد بود. علاوه بر این، فلورنتینو پرز همیشه طرفدار برگزاری تورنمنت‌هایی با مخالفان قوی‌تر بوده و تورنمنت جدید نسخه کوچکی از سوپرلیگ است که او برنامه ریزی کرده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------