آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

رئال مادرید منچسترسیتی را حذف کرد/ صعود بایرن مونیخ به نیمه نهایی

تیم های فوتبال رئال مادرید و بایرن مونیخ با برتری برابر حریفان خود راهی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شدند. به گزارش…

استعفای غیرمنتظره «بردیف» از هدایت تراکتور؛ می‌خواهم برگردم روسیه!



قربان بردیف،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
سرمربی تیم تراکتور تبریز از سمت خود کناره‌گیری کرد و از مدیران باشگاه خواست تا درخواستش را بپذیرند.

به گزارش فوتبال 360، سرخ‌پوشان تبریزی از هفته گذشته تمرینات آماده‌سازی خود را برای حضوری قدرتمندانه در ادامه لیگ بیست‌ودوم آغاز کردند و با هماهنگی‌های انجام شده، کاروان تیم تراکتور به ترکیه سفر کرد تا آن‌ها زیرنظر قربان بردیف، یک دوره آماده‌سازی فشرده را در خارج از کشور بگذرانند و بتوانند بهتر آماده برگزاری ادامه مسابقات خود در لیگ بیست‌ودوم شوند.

 

تراکتوری‌ها در جریان اردوی ترکیه در 2 بازی تدارکاتی به میدان رفتند که اولین مسابقه با تساوی مقابل تیم ملی زیر 21 ساله کوزوو به پایان رسید و ساعتی پیش سرخ‌پوشان تبریزی در دومین بازی دوستانه در مقابل تیم العداله‌ عربستان قرار گرفتند که شکستی 2 گله در کارنامه شاگردان بردیف به ثبت رسید تا بعد از انجام 2 بازی دوستانه، کاروان تراکتور آماده بازگشت به ایران شود.

 

قربان بردیف که شایعات زیادی درباره جدایی‌اش از تراکتور مطرح بود، سرانجام روی شایعات مطرح شده صحه گذاشت و در روز پایانی اردوی تراکتوری‌ها در ترکیه، درخواست رسمی خود برای جدایی از جمع سرخ‌پوشان تبریزی را به مدیران باشگاه ارائه کرد و از آن‌ها خواست تا با درخواست‌شان موافقت کند!

 

برحسب وظیفه اخلاقی‌ام باید به روسیه بازگردم!

بردیف درباره چرایی درخواست جدایی‌اش از تراکتور تبریز گفت: «طی روزهای اخیر موضوع بازگشت من به فوتبال روسیه مطرح شده و با پیگیری‌های طرف مقابل، مذاکرات جدی‌تر شده و در همین راستا امروز درخواست جدایی‌ام از تراکتور را به مدیریت باشگاه ارایه دادم. جدایی از تراکتور صرفاً جبراً و بنا به نیاز فوتبال روسیه به من اتفاق افتاده است و برحسب وظیفه اخلاقی باید به این کشور بازگردم».

 

سرمربی تراکتور تبریز با قدردانی از مدیران باشگاه تراکتور گفت: «ممنونم از آقای زنوزی که پیشنهاد حضور در تراکتور را به من داد و در این مدت به خوبی علاوه بر حمایت، تمامی امکانات و شرایط لازم را فراهم کردند. حضورم در تراکتور باعث شد که اعضای تیم، هواداران و ملّت ایران را بهتر بشناسم. اکنون رابطه دوستانه و صمیمی با همه شما دارم که دستیابی به این رابطه آسان نبود و پایان آن نیز آسان نخواهد بود».

 

امیدوارم مدیران باشگاه شرایط من را درک کنند

قربان بردیف با درخواست پذیرش استعفایش از هدایت تراکتور تبریز توضیح داد: «امیدوارم هیات مدیره و مدیریت باشگاه شرایط من را درک کنند و همچنین امید آن را دارم که در آینده نیز بتوانم به باشگاه تراکتور کمک کنم».

 

مهدی کیانی کاپیتان تراکتور با قدردانی از قربان بردیف سرمربی سرخ‌پوشان تبریزی، برای او آرزوی موفقیت کرد و در جمع بازیکنان تراکتور خطاب به سرمربی تیمش گفت: «فارغ از تصمیم مدیریت باشگاه در قبال درخواست جدایی شما، به نمایندگی از بازیکنان از شما و همکاران‌تان تشکر می‌کنم. زحمات زیادی برای تراکتور و ما بازیکنان کشیده‌اید و روزهای خوبی را با شما داشته‌ایم».

 

اعضای تیم تراکتور تبریز فردا قرار است به ایران بازگردند و باید دید تصمیم نهایی مدیران باشگاه در قبال درخواست قربان بردیف چه خواهد بود. تراکتوری‌ها در اولین بازی بعد از تعطیلات فیفادی، در هفته دوازدهم لیگ برتر باید سه‌شنبه 29 آذرماه در تهران مقابل پیکان به میدان بروند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------