ادامه اتفاقات عجیب در سوپرلیگ فوتسال زنان؛ تست پزشکی پیش‌فصل در هفته یازدهم گرفته می‌شود!



لیگ فوتسال بانوان،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
در ادامه اتفاقات عجیب و غریب در سوپرلیگ فوتسال زنان، بعد از گذشت یازده هفته از این لیگ، از تیم‌ها‌ی حاضر در رقابت‌ها خواسته شده تا برای تست‌های پزشکی پیش‌فصل به ایفمارک مراجعه کنند.

به گزارش اعتمادآنلاین، سوپرلیگ فوتسال زنان ایران بالاترین سطح از رقابت‌های فوتسال در ایران است، بالاترین سطح از رقابت تیم‌هایی که عصاره آنها همراه تیم ملی عازم‌ مسابقات آسیایی شده و با همین بازیکنان در دو دوره گذشته تیم ملی زنان ایران قهرمان قاره کهن نیز شده است. حالا بعد از بررسی اتفاقات عجیب و غریبی مثل جادو کردن بازیکنان و اخراج عکاسان از سالن مسابقات که در این لیگ در حال رخ دادن است، جمعی از مربیان به خبرنگار اعتمادآنلاین اطلاع دادند که طی نامه‌ای از آنها خواسته شده برای انجام تست‌های پیش‌فصل به مرکز پزشکی-ورزشی ایفمارک مراجعه کنند.

 

این اتفاق در حالی می‌افتد که در حال حاضر یازده هفته از این رقابت‌ها پشت سر گذاشته شده و مسابقات در نیم‌فصل دوم در حال برگزاری است. در همین خصوص نیلوفر اردلان، سرمربی تیم پیکان گفت: «به ما گفتند اغلب تیم‌ها این تست را دادند و شما هم باید به ایفمارک مراجعه کنید، به همین دلیل هم ما امروز به همراه بازیکنان به ایفمارک مراجعه کردیم.»

 

این در حالی است که با پیگیری‌ها از سایر مربیان مشخص شد دقیقاً مشابه همین جملات به آنها گفته شده و پیش از این نه از تیم‌ها در خصوص انجام معاینات پزشکی درخواستی شده و نه تیم‌ها برای انجام معاینات پیش‌فصل به ایفمارک مراجعه کرده‌اند.

 

برخی مربیان نیز مدعی هستند که بر خلاف ادعای سازمان لیگ فوتسال، نامه‌ای تحت عنوان انجام معاینات پزشکی برای آنها ارسال نشده است.

 

در همین خصوص زهره هراتیان، رئیس مرکز پزشکی ورزشی ایفمارک، به اعتمادآنلاین گفت: «این معاینات باید پیش از شروع مسابقات انجام می‌شد و به دلیل اینکه در این خصوص اقدام نکردند ما مجبور شدیم نامه بزنیم.»

 

هراتیان در ادامه گفت: «این معاینات فقط مختص فوتبال نیست و تمام تیم‌های سطح اول فوتبال و فوتسال ملزم به انجام آن هستند.»

 

اما سوال اساسی اینجاست که چرا تا اینجای فصل سازمان لیگ فوتسال در این خصوص از تیم‌ها نخواسته است برای معاینات پزشکی به ایفمارک مراجعه کنند و اصلاً بدون انجام تست‌های پزشکی چطور این مسابقات در بالاترین سطح ممکن برای یازده هفته انجام شده است!؟

 

نکته بعدی این است که همان‌طور در نامه زیر مشخص است از هجده تیم حاضر در سوپرلیگ و لیگ برتر خواسته شده به ازای هر بازیکن مبلغ ۲۵۰ هزار تومن برای انجام این معاینات پرداخت کنند که با توجه به اینکه انجام معاینات پیش‌فصل برای لیگ برتر فوتبال کاملاً رایگان است، این اقدام سازمان لیگ فوتسال نیز در نوع خود جالب توجه است.

 

لیگ فوتسال بانوان،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

مساله بعدی جاری بودن مسابقات است که با توجه به پیگیری‌های سازمان لیگ فوتسال، تیم‌ها باید هر چه سریع‌تر برای انجام این معاینات به استان تهران مراجعه کنند.

 

در حال حاضر به جز تیم‌های تهرانی، تیم‌هایی از شهر‌های شیراز، اهواز، آبادان، رفسنجان، کرج و نطنز در سوپرلیگ فوتسال حاضر هستند و این تیم‌ها هر هفته در روز جمعه مسابقات خود را برگزار می‌کنند. سوال این است که آیا به عنوان مثال برای تیم ملی حفاری این امکان وجود دارد که برای انجام این تست‌ها از اهواز به تهران مراجعه کند و مجدداً برای میزبانی از تیم فجر شیراز در مسابقه روز جمعه به اهواز بازگردند یا خیر!؟

 


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------