دستور دادستان کل برای حل پرونده استقلال



باشگاه استقلال،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
دادستان کل کشور با ارسال نامه ای به دادستان تهران، برای پرونده استقلال دستور رسیدگی سریع داد.

به گزارش ورزش سه، استقلال برای پرداخت طلب استراماچونی و فرار از بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی و همچنین حذف از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، زمان زیادی ندارد. در این مدت، مدیران باشگاه تلاش های زیادی برای حل پرونده و جلوگیری از عواقب این موضوع انجام دادند که هیچ کدام به نتیجه نرسید.

 

در این میان، آبی ها با حواشی متعددی نیز مواجه شدند. یکی از این موارد به ماجرای اختلافات میان مصطفی آجورلو و حسین قربانزاده برمیگردد که گفته شد رییس خصوصی‌سازی به اتهام کتمان وقایع مالی، مدیرعامل وقت و اعضای هیئت مدیره را به دادگاه معرفی کرده است.

 

در زمان مدیریت مصطفی آجورلو، مسائل مالی آبی ها با ابهاماتی روبرو شد. در این بین سازمان خصوصی سازی به ریاست حسین قربانزاده یکی از نهادهایی بوده که نسبت به عملکرد آجورلو و اعضای هیات مدیره وقت باشگاه استقلال گلایه مند بوده است. قربانزاده در چند مصاحبه خود گفته بود مدیران استقلال به صورت غیرقانونی اقدام به برداشت پول سهام خریداران کرده‌اند.

 

حالا و در نامه ای  مشخص شده که دادستانی کل کشور با ارسال این نامه به دادستان عمومی و انقلاب تهران ، بر حل سریع پرونده استقلال تأکید شده است. پرونده ای که به مباحث مالی در دوره مدیریت سابق آبی ها برمیگردد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------