نتایج مسابقات فوتبال در حضور لژیونرهای ایرانی (1402/01/12)؛ برد لورکوزن در شب گلزنی سردار



سردار آزمون،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
در روزی که لورکوزن با سه گل برابر حریف خود به پیروزی دست پیدا کرد سردار آزمون در حالیکه به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شد موفق به گلزنی شد.

به گزارش ایسنا، در هفته بیست و ششم رقابت های بوندسلیگا ۵ بازی برگزار شد. در یکی از حساس ترین بازی ها بایر لورکوزن مهمان شالکه بود و توانست با سه گل به پیروزی دست پیدا کند.

 

سردار آزمون ستاره ایرانی لورکوزن در این بازی نیمکت نشین بود. او در دقیقه ۶۶ وارد میدان شد و توانست در دقیقه ۹۳ گل سوم تیمش را با یک ضربه سر تماشایی به ثمر رساند تا در کسب این پیروزی نقش داشته باشد و ثابت کند که به روزهای خوب خود در لورکوزن رسیده است. این سومین گل آزمون در این فصل از بوندسلیگا بود.

 

لورکوزن با پیروزی که در این بازی به دست آورد به رده هفتم جدول رده بندی صعود کرد و اکنون حتی شانس کسب سهمیه لیگ‌ قهرمانان اروپا را با ژابی آلونسو دارد. این در حالی است که تا قبل از آمدن این مربی اسپانیایی در پایین جدول رده‌بندی بود.

 

 ***

 

توقف هال‌سیتی در حضور صیادمنش
در هفته سی‌وهشتم چمپیونشیپ انگلیس ها‌ل‌سیتی که اللهیار صیادمنش را در ترکیب اصلی‌اش داشت، میزبان روترهام بود و در پایان به تساوی بدون گل رضایت داد. روترهام از دقیقه 79 با اخراج یکی از بازیکنان 10 نفره شده بود.

 

در جدول رده‌بندی 24 تیمی چمپیونشیپ انگلیس هال‌سیتی با 48 امتیاز شانزدهم است. در پایان این مسابقات دو تیم اول جدول رده‌بندی مستقیماٌ  به لیگ برتر انگلیس صعود می‌کنند. 

 

 ***

 

ویل بولدکلوب با حضور عزت‌اللهی شکست خورد

در چارچوب دیدارهای گروه قهرمانان لیگ دسته‌اول دانمارک تیم فوتبال ویل بولدکلوب با در اختیار سعید عزت‌اللهی با نتیجه 2 بر یک مغلوب ساندریسکه شد.

 

گل نخست این بازی را کریستین سن در  دقیقه 51 برای ساندریسکه زد. جرمان اونوگخا در دقیقه 88 زننده گل تساوی ویل بولدکلوب بود. در دقیقه 4+90 ساندریسکه توسط اوسکارسون به گل دوم دست یافت. 

 

در جدول رده‌بندی گروه قهرمانان لیگ دسته‌اول دانمارک که با حضور شش تیم برتر مرحله مقدماتی برگزار می‌شود تیم ویل بولدکلوب با 50 امتیاز صدرنشین است. دو تیم برتر این مسابقات در پایان به لیگ برتر دانمارک صعود خواهند کرد.

 

***

 

بُرد ارزشمند شارلوا در خانه وسترلو

شنبه شب در یکی از دیدارهای هفته سی‌ویکم ژوپیلر لیگ بلژیک شارلوا با نتیجه 3 بر 2 در خانه وسترلو به پیروزی رسید. یوسف بایو (35)، دان هیمانس (39) و یوسف بادجی (3+90) برای شارلوا گل زدند. گل‌های وسترلو را نیز ماتیاس فیکسلس (8) و دیرکس (89) به ثمر رساندند.

 

امیرحسین حسین‌زاده 88 دقیقه در ترکیب شارلوا برابر وسترلو بازی کرد و سپس تعویض شد.

 

شارلوا با کسب این پیروزی 44 امتیازی شد و با قرار گرفتن در رده هشتم جدول ژوپیلر لیگ بلژیک امیدهای خود را برای صعود به مرحله پلی‌آف و کسب سهمیه اروپایی حفظ کرد.

 

***

 

تساوی دینامو زاگرب در حضور ۱۳ دقیقه‌ای محرمی

دینامو زاگرب صدرنشین جدول رده‌بندی لیگ برتر کرواسی در بیست‌وهفتمین بازی‌اش در فصل جاری این مسابقات شنبه شب در خانه گوریتسای قعر جدولی به تساوی یک - یک رضایت داد. روبرت یوبیچیچ در دقیقه 61 گل دینامو زاگرب را به ثمر رساند. گل تساوی گوریتسای میزبان نیز در دقیقه 86 توسط میتروویچ به دست آمد. 

 

صادق محرمی از دقیقه 77 این بازی در ترکیب دینامو زاگرب قرار گرفت.

 

در جدول رده‌بندی 10 تیمی لیگ برتر کرواسی دینامو زاگرب با 60 امتیاز صدرنشین است. تیم‌های هایدوک اشپیلت (50 امتیاز) و اوسیک (37 امتیاز) نیز دوم و سوم هستند. در لیگ برتر کرواسی تیم‌ها چهار بار در طول فصل با هم بازی می‌کنند.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------